  • Data: 2009-03-30 10:13:10
    Temat: Re: [budżetowy 2k pln dslr z LV] Co wybrać?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gietrzy" napisał
    > Pokazałem koledze G1, ale ma już Panasonika (LZ?) i to jego jakość
    > obrazowania
    > jest głównym powodem kupna "czegoś lepszego".
    > Widać, że ma ciśnienie na Sony, ale najciekawsze jest to, że odbitki
    > będzie
    > robił w 9x3 i 10x15 max. Kazałem mu kupić komórkę 8 MPx ;)

    To musisz odpuścić, jak ma ciśnienie na lustro (wszystko jedno jakiej marki)
    to jest już pozamiatane. Napatrzył się chłop na okazałe puszki z grubaśnymi
    szkłami to musi sam to przejść. Po wakacjach będzie płakał i wtedy będzie
    moment na G1 ; )))
    Jak dobrze pójdzie to będzie miał ten z filmami kinowymi i zoomem x10 ; )))

    adam