  • 21. Data: 2009-05-31 14:16:21
    Temat: Re: budka w srodku zadupia :)
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Takie obrazki w rejonach Małopolski jak i samym Krakowie w latach kiedy
    > internet wchodził pod strzechy były bardzo częste :)
    > Ehh z sentymentem wspominam tamte czasy :)

    Nie wiem czemu TP nie wycinała numerów dostępowych (przynajmniej na
    cenralach cyfrowych).
    Do dziś z LINII automatu da się dodzwonić na 0202122. Na numery innych
    providerów już niekoniecznie.
    Czemu to ma służyć ? Albo komu ? :-)
    vari

  • 22. Data: 2009-05-31 14:18:24
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Sun, 31 May 2009 16:16:21 +0200, vari napisał(a):

> [...]
    > cenralach cyfrowych).
    > Do dziś z LINII automatu da się dodzwonić na 0202122. Na numery innych

    Dzisiaj, drogi vari, już nikomu. Dlatego nie opłaca się TP wycinać takich
    numerów z poziomu centrali, ponieważ praktycznie nie ma nadużyć z nimi
    związanych. (Co innego kiedyś...)

    --
    - Kucing -

  • 23. Data: 2009-05-31 14:32:44
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "vari" news:gvu3fo$lea$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Czemu to ma służyć ? Albo komu ? :-)

    Ludziom - ludziom spragnionym dostępu do sieci :)

  • 24. Data: 2009-05-31 14:34:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Kucing" news:1fd64qjmvjpzw$.dlg@kucing.ing

    > Dzisiaj, drogi vari, już nikomu. Dlatego nie opłaca się TP wycinać takich
    > numerów z poziomu centrali, ponieważ praktycznie nie ma nadużyć z nimi
    > związanych. (Co innego kiedyś...)

    No ale jak temat został poruszony na grupie to kto wie :)

  • 25. Data: 2009-05-31 15:53:10
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    vari pisze:

> [...]
    > cenralach cyfrowych).
    > Do dziś z LINII automatu da się dodzwonić na 0202122. Na numery innych

    Hipotetycznemu klientowi z modemem o sprzężeniu akustycznym (taki,
    któremu kładło się słuchawkę w takie dwa otwory).

    Ciekawe jak to można nazwać - akustoizolacja albo sonoizolacja (przez
    analogię do optoizolacji albo magnetoizolacji)?

  • 26. Data: 2009-05-31 16:53:58
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Dzisiaj, drogi vari, już nikomu. Dlatego nie opłaca się TP wycinać takich
    > numerów z poziomu centrali, ponieważ praktycznie nie ma nadużyć z nimi
    > związanych. (Co innego kiedyś...)

    No jak to ?
    Toż to praktycznie doskonale anonimowe źróło dostępu do sieci.
    Można np włamać sie na ważny serwer i trop doprowadzi do budki w takim
    (wcale nie) małym kraiku w Europie centralnej.
    I co dalej ?
    Jak ktoś jeszcze zastosuje inne srodki ostrożności to już jest nie do
    złapania.
    Nawet nie trzeba ponosić kosztów jak np zmiana MAC adresu WiFi w przypadku
    korzystania z publicznego accespionta WiFi.
    Chyba nie powinno się ułatwiać takiej działalnosci, tym bardziej, że żaden
    legalny użytkownik nie będzie korzystał z 0202122 (w dzisiejszych czsach
    modemem akustycznym chyba nawet by się nie połączył z takiego zaplutego
    mikrofonu, tym bardziej że po drugiej stronie ma być numer dostępowy TP*).

    * - wcale nie łatwy do NORMALNEJ eksploatacji w dzisiejszych czasach
    (podczas padniecia Neo czasem korzystam to wiem).
    Nie jest tak źle jak w latach 90 (zrywanie czy 100 prób redialu zakończonych
    zajętością).
    Za to za każdym razem jest połączenie ale martwe i albo modemy się nie mogą
    dogadać albo nie chce się autoryzować albo wszystko jest niby OK ale nie ma
    ruchu do internetu (pakiety nie przechodzą).
    Chyba lachę na tym położyli i dziala siłą rozpędu.
    Skoro normalnie trudno skorzystać to jak skorzystać modemem akustycznym w
    trzeszczącej budce ?
    Co innego zastąpienie automatu modemem laptopa.
    vari

  • 27. Data: 2009-05-31 18:22:04
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Kucing" <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> napisał w wiadomości
    > Dzisiaj, drogi vari, już nikomu. Dlatego nie opłaca się TP wycinać takich
    > numerów z poziomu centrali, ponieważ praktycznie nie ma nadużyć z nimi
    > związanych. (Co innego kiedyś...)

    A czy są jeszcze numery 0-207xxx?

    Piotr

  • 28. Data: 2009-05-31 18:45:43
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Dnia Sun, 31 May 2009 11:50:29 +0200, Przemysław Kowalik napisał(a):

    > Wygląda więc na to, że takie "podróżujące" automaty bywały nie tylko w
    > pociągach i na promach....

    Telefonu stacjonarnego podróżującego, i działającego, tak z 9 lat temu, w
    samochodzie osobowym, nic nie przebije ;-)
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z

  • 29. Data: 2009-05-31 18:50:25
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Dnia Sun, 31 May 2009 18:53:58 +0200, vari napisał(a):

    > No jak to ?
    > Toż to praktycznie doskonale anonimowe źróło dostępu do sieci.

    Sztuka dla sztuki. Załatwienie sobie anonimowości bez ruszania się z domu
    byłoby łatwiejsze niżeli cała zabawa...

  • 30. Data: 2009-05-31 19:08:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:gvtk8r$6gl$1@inews.gazeta.pl...

    > Hmm, ciekawe. AFAIR jak kiedyś czytałem o roamingu NMT, to była mowa o
    > tym, że trzeba było przełączać sieci ręcznie. Czy przestawiłeś sieć w
    > automacie :-)?

    Nie :)

    Pozdrawiam
    SDD