  • 11. Data: 2009-05-30 20:06:27
    Temat: Re: budka w srodku zadupia :)
    Od: Jacek Skórzewski <j...@p...fm.invalid>

    PiotRek pisze:
    > Vari pisze o budkach na monety, a Ty - o budkach na karty.
    > To chyba jednak nie "takie"? :->

    Przepraszam, szybciej pisze niz mysle.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Skórzewski

    kiedyś telefon nie potrzebował do pracy nawet tranzystora
    a teraz są telefony, na których musi działać windows

  • 12. Data: 2009-05-30 22:25:36
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    vari pisze:

    > Ja widziałem budkę centertela na monety podłączoną do terminala NMT (mała
    > "pancerna" skrzyneczka z antenką nieopodal aparatu).
    > Był napis że jest to automat na monety obsługiwany przez Centertel.

    Jeszcze około 2000 roku taki automat NMT na karty Centertela wisiał w
    domu wypoczynkowym "Stalownik" nad jeziorem Rożnowskim. Ale to były
    czasy, kiedy normalni ludzie już mieli GSM.

  • 13. Data: 2009-05-30 22:34:29
    Od: K <...@...c>

    Jacek Skórzewski pisze:

    > Tego akurat nie wiem.

    obstawiam ze tak jak i na promach steny, jest tam telenor i wszystko
    leci via satelita.

  • 14. Data: 2009-05-31 09:50:29
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:

    > Jeszcze około 2000 roku taki automat NMT na karty Centertela wisiał w
    > domu wypoczynkowym "Stalownik" nad jeziorem Rożnowskim. Ale to były
    > czasy, kiedy normalni ludzie już mieli GSM.

    Ja taki automat (aczkolwiek wątpię czy działający) widziałem w roku 2004
    lub 2005 w miejscu dość nieoczekiwanym, a mianowicie w PKSie kursującym
    na trasie Lublin Dw. Płd. PKS - Świdnik Helikopter :-). Trasa ta ma
    zaledwie niecałe 20 km, ale autobus (z PKS Lublin of course) był typu
    dalekobieżnego (duży bagażnik, siedzenia "lotnicze", kibel, wideo), co
    wyjas

    Wygląda więc na to, że takie "podróżujące" automaty bywały nie tylko w
    pociągach i na promach....

    Przemek

  • 15. Data: 2009-05-31 09:56:37
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik SDD napisał:

    > Ina promach.
    > w 1998 plynalem takim do Kopenhagi. ustalilismy z kumplami numer (wtedy
    > jeszcze nie kazdy mial komorke) i dzwonili do mnie /z PABX ma sie rozumiec/
    > :) - gdy prom wszedl w zasieg duskiej sieci NMT Centertel zostal w ten
    > sposob naciagniety na przychodzacy roaming ;)

    Hmm, ciekawe. AFAIR jak kiedyś czytałem o roamingu NMT, to była mowa o
    tym, że trzeba było przełączać sieci ręcznie. Czy przestawiłeś sieć w
    automacie :-)?

    Przemek

  • 16. Data: 2009-05-31 10:26:55
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik duplo napisał:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Mojave_phone_booth
    >
    > Jakieś podobne przykłady w Polsce?

    "The booth was 15 miles (24 km) from the nearest interstate highway, and
    miles from any buildings"

    W Polsce chyba ciężko jest znaleźć miejsce tak odległe od drogi (nie
    wymagajmy highwaya :-)) oraz jakichkolwiek zabudowań.

    Ja przeczytałem o budce pod koniec 1999, a na początku 2000 próbowałem
    do niej dodzwonić się kilkanaście razy (chyba pod +1-760-733-9969 - taki
    był jej ostatni numer wg wikipedii a ja AFAIR skorzystałem z tego
    zdjęcia http://www.deuceofclubs.com/moj/mojave1.htm ), ale zawsze było
    zajęte :-).

    Przemek

  • 17. Data: 2009-05-31 13:05:17
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:gvtm1l$dml$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > do niej dodzwonić się kilkanaście razy (chyba pod +1-760-733-9969 -
    > taki był jej ostatni numer wg wikipedii a ja AFAIR skorzystałem z tego

    K sożalieniu...
    http://www.deadpan.net/mpb/epilogue.htm

    <ctrl-c>
    Epitaph

    May, 2000. The Booth, she is gone.

    Pacific Bell and the National Parks Service have dismantled and removed
    The Booth, citing increased traffic through the area and its impact on
    the environment. That's their story and they're sticking to it. Whatever
    the reason, The Booth is but a memory now.

    No more late night calls. No more impromptu treks into the bush. No more
    amateur phone repairmen. The desert is silent once again.

    Goodbye, Booth.
    <ctrl-v>

  • 18. Data: 2009-05-31 13:12:29
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Sat, 30 May 2009 12:43:58 +0200, duplo napisał(a):

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Mojave_phone_booth
    >
    > Jakieś podobne przykłady w Polsce?

    W pierwsze lato roku 2000 jechałem sobie po lokalnych drogach Podkarpacia i
    takich samotnych budek, niebieskich wówczas (na karty magnetyczne),
    widziałem bardzo dużo. Wyglądało to tak: miejscowość A, odcinek 20 km,
    miejscowość B. Na tym odcinku, na 8-14 kilometrze pojawiały się takie budki
    na poboczu. To nie było zadupie sensu stricte, szła tamtędy dziurawa
    lokalna droga asfaltowa, ale ruch tam był minimalny a i nigdy nie
    widziałem, żeby ktokolwiek z tych budek korzystał. A nie, poprawka: raz
    widziałem kolesia w maluchu z laptopem, podłączony pod takiego urmeta i
    zapewne baraszkował w internecie przez 0202122.

    --
    - Kucing -

  • 19. Data: 2009-05-31 13:50:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Kucing" news:w0cb26w0jip4.dlg@kucing.ing

    > A nie, poprawka: raz
    > widziałem kolesia w maluchu z laptopem, podłączony pod takiego urmeta i
    > zapewne baraszkował w internecie przez 0202122.

    Takie obrazki w rejonach Małopolski jak i samym Krakowie w latach kiedy
    internet wchodził pod strzechy były bardzo częste :)
    Ehh z sentymentem wspominam tamte czasy :)

  • 20. Data: 2009-05-31 14:04:53
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gvu10s$fbo$1@news.interia.pl...
> [...]
    > kiedy
    > internet wchodził pod strzechy były bardzo częste :)
    > Ehh z sentymentem wspominam tamte czasy :)

    Czyżby znany wic z połączeniem przychodzącym? :)