  • Data: 2013-09-22 22:13:32
    Temat: Re: brzydki prad z generatora a UPS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Sep 2013 12:02:18 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):
    > Eee... To tak jak z tą "godziną bez prądu", jakoś nie widziałem w okolicy żeby
    nagle światła zgasły :>

    > Coś mi się nie chce wierzyć że nagle 5 milionów czajników się włącza, zwłaszcza że
    pewnie kupa luda grzeje wodę gazem.

    Tak mowili. Tez mi sie to dziwne wydaje, mecz i herbata, ale moze to
    narod z tradycja :-)

    >Patrząc na wykresy zapotrzebowania
    > http://www.gridwatch.templar.co.uk/
    > http://www.nationalgrid.com/uk/Electricity/Data/Real
    time/Demand/Demand8.htm
    > też nie widać jakoś większych sensacji. To chyba jakaś ściema, albo komuś się zera
    pomyliły :>

    Faktycznie, sa tam i szczegolowe dane, 2012-06-15 (Anglia Szwecja)
    bylo tylko 500MW wiecej o 20:00 i potem 359MW o 21:05.
    19.06 przybylo 735 MW o 20:50. Ale 11.06 nie bylo (z Francja).
    A w innych dniach sie tez zdarza taki pik w okolicach 21:00

    J.