  • 21. Data: 2011-07-01 15:48:51
    Temat: Re: bramki Viatool - nie dla idiotow...
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-07-01 15:26, kamil pisze:

    > Serwery? Analizą numerów na zdjęciach może zająć się bez problemu system
    > wbudowany, byle smartphone ma aż za dużo mocy obliczeniowej na takie
    > zadanie.

    Mówimy o systemie przemysłowym a nie SOHO to lekko inna półka. Czasem
    wydajność SOHO jest wyższa niż serwerów przemysłowych ale co z tego
    skoro MTBF jest lekko różny ;)

    > Kamery w radiowoazach potrafią na żywo odczytywać numery rejestracyjne
    > samochodów i sprawdzać przez GSM, czy aby nie kradzione i opłacony
    > podatek/ubezpieczenie, nie trzeba do tego serwerowni w bagażniku.

    Moduł wbudowany może lokalizować nr rej na fotce i robić OCR z tego
    zdjęcia i wysyłać jako informacja tekstowa. Natomiast lokalnie bazy
    danych nie będzie.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 22. Data: 2011-07-01 15:50:13
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-07-01 15:11, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > A te satelity to po co sa? Zeby ludzie w poblizu sobie ogladali tv?
    >
    > Nie masz racji - transmisja leci via sat - tutaj predkosci sa wyzsze,
    > niz w przypadku gsmow.

    Na 100% nie jestem pewien - muszę zapytać ale wydaje mi się ze to
    transmisja w jedną stronę do bramownicy - natomiast upload to gsm.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 23. Data: 2011-07-01 16:00:03
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 01/07/2011 14:48, The_EaGle wrote:

    > Moduł wbudowany może lokalizować nr rej na fotce i robić OCR z tego
    > zdjęcia i wysyłać jako informacja tekstowa. Natomiast lokalnie bazy
    > danych nie będzie.

    Ale ja właśnie o tym mówię - wyśle kilka bajtów z numerem
    rejestracyjnym, zamiast kilkuset kilobajtów zdjęcia, a na to nie trzeba
    światłowodu ani satelity..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 24. Data: 2011-07-01 18:45:24
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-07-01 15:50, The_EaGle pisze:

    > Na 100% nie jestem pewien - muszę zapytać ale wydaje mi się ze to
    > transmisja w jedną stronę do bramownicy - natomiast upload to gsm.

    I dlatego do/z anteny biegna 2 kable koncentryczne, a antena ma
    konwerter do nadawania i odbierania. Do tego skierowana nie jest na
    hb/astre ?:)

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 25. Data: 2011-07-01 21:51:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 01 Jul 2011 15:07:59 +0200, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

    >Chcesz serwery stawiać przy każdej
    >bramownicy? :) Dodatkowo klimatyzacja, grzanie i redundancja - lekko bez
    >sensu.

    Tam i tak niezłe szafy stoją.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2011-07-01 21:52:12
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 01 Jul 2011 18:45:24 +0200, Mikołaj Jopczyński
    <m...@g...com> wrote:

    >Do tego skierowana nie jest na
    >hb/astre ?:)

    Bardzo nisko ten HB ostatnio lata...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2011-07-02 00:05:08
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 01 Jul 2011 00:06:37 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Do ganiania jeżdżących bez działających terminali to ITD ma wyposażenie
    > swoich samochodów które będzie wykrywać niedziałające viatool'e.
    Tak w kwestii formalnej - Viatoll, nie Viatool.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 28. Data: 2011-07-02 00:27:58
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:qa9s075h0sg869de2ghalrebipe0cvqcis@4ax.com...

    > Bardzo nisko ten HB ostatnio lata...

    to zalezy od typu anteny i promiennika
    rzeczywiscie albo na stre albo hb
    blizej to 2
    bo prawie na poludnie

  • 29. Data: 2011-07-02 09:59:23
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-01 21:51, jerzu pisze:

    > Tam i tak niezłe szafy stoją.

    Tymczasowo. Tam są generatory:P Bo prądu na czas nie dowieźli;)

    Shrek.