    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: bramki Viatool - nie dla idiotow...
    Date: Sat, 02 Jul 2011 10:17:13 +0200

    On Sat, 2 Jul 2011 09:29:40 +0200, Cavallino wrote:

    >Czyli chodzi Ci o to, że skuteczność tego systemu jest taka sobie?

    Raczej "dokladnosc" a w zwiazku z tym i rzetelnosc rozliczen.

    >Może tak być, tego nie wiem.

    Mniej wiecej wiem na czym polega rozpoznawanie obrazow.
    Zadanie .. jest trudne.

    >Niemniej i tak wolałbym żeby była RÓWNIEŻ możliwość zapłaty z góry, bez
    >konieczności tych formalności które wiążą się z wydaniem urządzenia na
    >płatność z dołu, a które obecnie powoduje gigantyczne kolejki na granicach
    >(wydawanie 1 sztuki trwa nawet godzinę).
    >BTW: A jak to jest z obcokrajowcami, jak oni płacą?

    Ja tam nie wiem, ale tu sie podaje i konta przedplacone
    http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-ciezkie/obsluga-kli
    enta?limitstart=5

    wez tez pod uwage mozliwosci - chyba nie chcesz kasy na kazdym
    skrzyzowaniu ? Ten niemiecki system tez nie jest swietny, bo nie
    mozesz zmienic trasy, i chyba nikt ci nie zwroci za niewykorzystane
    kilometry.

    >Przecież chyba bez zapłaty nikt nie powinien ich z kraju wypuścić, wysyłanie
    >faktury do Kazachstanu chyba nie wchodzi w rachubę.

    Zdaje sie ze karnet TIR stanowi pewna forme zabezpieczenia - w koncu
    taki tir z Kazachstanu moze wiezc spirytus do Norwegii, a po drodze
    spirytus wyparuje i kto zaplaci nalezne podatki ?
    Ale na drogi to nie dziala, zbyt drobne pieniadze :-)

    Widze ze nawet w przypadku krajowych firm wymaga sie Gwarancji.

    J.