  • Data: 2011-07-02 09:29:40
    Temat: Re: bramki Viatool - nie dla idiotow...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Mniej wiecej taka sama jak gdyby zamiast podawac karte
    > kredytowa/flotowa to stacja przyslala ci fakturke na numer
    > rejestracyjny .. a, nie lepszy przyklad - przysle ci SM z Czluchowa
    > propozycje mandatowa bo auto na twich numerach przekroczylo, ty
    > pomyslisz "ale ja w zyciu w Czluchowie nie bylem", spytasz gdzie
    > fotka, a oni - jaka fotka ? Nasze komputery rozpoznaja numery
    > bezblednie i nigdy nie nie myla.

    Czyli chodzi Ci o to, że skuteczność tego systemu jest taka sobie?
    Może tak być, tego nie wiem.
    Niemniej i tak wolałbym żeby była RÓWNIEŻ możliwość zapłaty z góry, bez
    konieczności tych formalności które wiążą się z wydaniem urządzenia na
    płatność z dołu, a które obecnie powoduje gigantyczne kolejki na granicach
    (wydawanie 1 sztuki trwa nawet godzinę).

    BTW: A jak to jest z obcokrajowcami, jak oni płacą?
    Przecież chyba bez zapłaty nikt nie powinien ich z kraju wypuścić, wysyłanie
    faktury do Kazachstanu chyba nie wchodzi w rachubę.