  • Data: 2011-07-04 12:15:43
    Temat: Re: bramki Viatool - nie dla idiotow...
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-04 11:56:00 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> said:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^

    Spróbuję jak dziecku:

    ===
    systemów nawigacyjnych i podobnych do nich
    ===

    Te urządzenia WOLNO przyczepiać do przedniej szyby, o czym mówi nam to zdanie.
    ;>>>

    Natomiast zakaz dotyczy czegoś innego, i jest to napisane:

    ===
    > kierowcy."
    ===

    Czyli: wolno na szybie, ale nie jak idiota.
    ;>>>

    > Pole widzenie kierowcy obejmuje całą przednią szybę.

    Nie tylko. I kokpit, i sufit, i kierownicę itd.
    A chodzi o zasłanianie widoku kierowcy.

    > I z czego się śmiejesz?

    Z idiotów, którzy nie potrafią przeczytać, jeśłi potrafią przeczytać,
    to nie rozumieją, a jeśliby przypadkiem zrozumieli, to nie mają jaj, by
    to prostu przyznać, że nie mieli racji.

    > Tu zapłakać trzeba nad "jakością" prawa.

    Jest prawidłowe - oczywiście sprawni umysłowo inaczej będą biadolić, że
    nie mogą sobie niczym zasłonić widoku, choć lusterko wstecze i na
    szybie, i zasłania, ale przecież nie będziemy kretynów traktoqali jak
    normę...
    ;>>>

    > Formułowanie prawa w sposób dający swobodne pole do

    ...prawidłowego montażu tego typu urządzeń.
    ;>

    --
    Bydlę