  • Data: 2014-03-24 21:02:40
    Temat: Re: bramka schmita
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:lgpqb1$9hn$1@node2.news.atman.pl...

    > aż nie che mi się wierzyć, że już przy 10MHz dzieją się takie klocki... co
    > to jest 10MHz, poza tym dla tej małej f też mój prostokąt daleki jest od
    > ideału... ja się spodziewałem czasów narastania rzędu 100 ns... a są widać
    > jakie...

    Jeśli to co pokazałeś to 10MHz to ma ono okres 100ns (policzyć mam nadzieję
    sobie potrafisz). Skoro sygnał zdążył narosnąć i opaść to na ekranie widzisz
    narastanie rzędu 50ns i opadanie rzędu 50ns. Jak się spodziewałeś 100ns to
    uzyskałeś krótsze czasy narastania niż się spodziewałeś.
    Co tym razem Ci znów nie gra ?

    > pytanie, czy można w jakiś sposób obejrzeć dysponowanym przeze mnie
    > urządzniem prawdziwy przebieg na wyjściu?

    Żaden oscyloskop nie pokazuje prawdziwego przebiegu tylko jakieś jego lepsze
    lub gorsze przybliżenie.
    P.G.