    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: brać, nie brać?
    Date: Tue, 23 Feb 2010 20:05:13 +0100

    Użytkownik BartekK napisał:
    > A ma ktoś doświadczenia z takimi:
    > GP PowerBank V600D

    Doświadczenia z tą ładowarką nie mam ale za to mam dwa pytania:
    Czy da się obniżyć prąd ładowania? Prąd do naładowania przez 1 godzinę
    jest dość spory a pożyją dłużej, więcej cykli, jeżeli obniżysz prąd,
    wydłużajac czas.
    Czy ma opcję rozładowania akumulatorka? NiMH nie wymagają za każdym
    razem rozładowania przed ładowaniem ale co jakiś czas trzeba to zrobić.
    Na coś takiego pozwala ładowarka BC700 i inne, bardziej zaawansowane. W
    sumie kosztuje około 100zł + przesyłka. Tylko w zestawie za tą cenę nie
    ma akumulatorków.
    Maciek