  • Data: 2016-05-01 23:33:59
    Temat: Re: booster parametry
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.05.2016 o 23:19, re pisze:

> [...]
    > jest tu całkiem na miejscu.
    > ---
    > Mówię Ci, że zachowujesz się niewłaściwie. Grupy dyskusyjne nie służą do
    > obrażania innych. Zachowaj uwagi na temat innych dla siebie.
    >
    > Wokół Usenetu wypracowana zostałą pewna kultura wypowiedzi, przypisująca
    > znaczenie symbolowi ">" i opisująca jak należy go używać.
    > ---
    > Nie, nie snobujemy się tutaj na inne kodowania, inne standardy, wreszcie
    > takie czy inne cytowania. Korzystamy z oprogramowania by wymieniać poglądy.

    Używaj więc *odpowiedniego* oprogramowania

    > A Ty się temu usilnie nie chcesz podporządkować,
    > ---
    > Skąd teza, że nie chcę ? Napisałem "nauczcie mnie cytować". Nie chce się
    > ? A obrażać chce ?

    Było już w tym wątku napisane - przed cytatem "> "
    Co do obrażania - ty to robisz nie chcąc przyjąć zasad tu panujących
    tylko zmuszasz nas do czytania tych twoich nieczytelnych postów.

    > a sposób w jaki piszesz na
    > grupę zmienia też sens wypowiedzi innych - powodując pojawienie się przy
    > tekście podpisów osób które tego tekstu nie napisały.
    > ---
    > Taki program.

    Nie zganiaj winy na program, to ty jesteś winny bo to ty podejmujesz
    decyzję, którego używasz a tych spełniających określone wymagania jest
    od groma.

    > Czyli ogólnie rzecz biorąc postępujesz wbrew obowiązującym tu zwyczajom,
    > czyli właśnie kulturze.
    > ---
    > Nie opowiadaj pierdół jakoby cytowanie było kwestią kultury i zwyczajów.

    Tu jest.

    > Ty się najnormalniej w świecie snobujesz na inne kodowania, inne
    > standardy, wreszcie na jakieś cytowania. Naprawdę nic nie wiesz na temat
    > Usenetu tylko sobie piszesz bo tak uważasz. Od 20 lat spotykam tu takich
    > osobników.
    >
    > Takie potrzeby wzięły się z tego że Usenet jest środkiem technicznie bardzo
    > prymitywnym, pozwalającym każdemu wrzucić tu dowolny ciąg znaków.
    > ---
    > Kolejna bzdurna teoria na temat Usenetu. Skąd Ty to bierzesz ?

    A ty skąd bierzesz tą zbędną spację przed znakiem zapytania?

    > Dlatego we wczesnych fazach rozwoju tego medium użytkownicy wypracowali
    > pewne zasady porozumiewania się, pozwalające orientować się w dyskusji.
    > ---
    > I kolejna. Co Ty możesz wiedzieć o rozwoju tego medium ? "Brałeś udział"
    > w rozwoju tego medium pisząc jakieś artykuły o d... Maryni i tyle to
    > jest warte.

    A ty co o tym wiesz skoro masz w d...e to jakie tu panują zasady?

    > I jeśli ich nie stosujesz, to Twoje wypowiedzi wprowadzają chaos burząc
    > strukturę wątku dyskusji.
    > ---
    > Ale ja tu nie mam nic do stosowania. To jest cecha programu. Napisz do
    > Microsofta.

    Piszemy do ciebie bo masz możliwość zmienić program. Jednak potwierdza
    się to co kiedyś napisałem - z ciebie jest *beton*

    --
    Czarek