  • Data: 2016-05-01 23:40:32
    Temat: Re: booster parametry
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 1 May 2016 23:19:56 +0200, re napisał(a):

    > Mówię Ci, że zachowujesz się niewłaściwie. Grupy dyskusyjne nie służą do
    > obrażania innych. Zachowaj uwagi na temat innych dla siebie.

    Zwracam Ci uwagę że zachowujesz się niezgodnie z przyjętym tu obyczajem
    formatowania i cytowania postów.

    > Skąd teza, że nie chcę ? Napisałem "nauczcie mnie cytować". Nie chce się ? A
    > obrażać chce ?

    Powinieneś więc przed każdą linią postu który cytujesz dostawić znak >, lub
    linię tą usunąć.

    Zapewne przez jakiś czas użytkownicy zarówno e-maila jak i Usenetu również
    robili to ręcznie, nim nie zaczęły ich wyręczać w tym odpowiednio napisane
    programy. Jeśli nie dysponujesz takim oprogramowaniem i nie masz możliwości
    takiego pozyskać, zostaje ręczne dopisywanie.

    > Taki program.

    "Taki pies, ja tego sprzątał nie będę" - powiedział właściciel, którego
    pies nasrał na chodnik.

    > Nie opowiadaj pierdół jakoby cytowanie było kwestią kultury i zwyczajów.

    Istotnie jest, częścią kultury i zwyczajów panujących w Usenecie.