  • Data: 2016-05-02 23:07:19
    Temat: Re: booster parametry
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > Mówię Ci, że zachowujesz się niewłaściwie. Grupy dyskusyjne nie służą do
    > obrażania innych. Zachowaj uwagi na temat innych dla siebie.

    Zwracam Ci uwagę że zachowujesz się niezgodnie z przyjętym tu obyczajem
    formatowania i cytowania postów.
    ---
    Zachowaj swoją subkulturę dla siebie i swoich kolegów.

    > Skąd teza, że nie chcę ? Napisałem "nauczcie mnie cytować". Nie chce się ?
    > obrażać chce ?

    Powinieneś więc przed każdą linią postu który cytujesz dostawić znak >, lub
    linię tą usunąć.
    ---
    Chciałbyś.

    Zapewne przez jakiś czas użytkownicy zarówno e-maila jak i Usenetu również
    robili to ręcznie, nim nie zaczęły ich wyręczać w tym odpowiednio napisane
    programy.
    ---
    Bredzisz.

    Jeśli nie dysponujesz takim oprogramowaniem i nie masz możliwości
    takiego pozyskać, zostaje ręczne dopisywanie.
    ---
    Naprawdę wierzysz, że ktokolwiek zrobiłby to dla Ciebie ?

    > Taki program.

    "Taki pies, ja tego sprzątał nie będę" - powiedział właściciel, którego
    pies nasrał na chodnik.
    ---
    Komunikujemy się, nie snobujemy.

    > Nie opowiadaj pierdół jakoby cytowanie było kwestią kultury i zwyczajów.

    Istotnie jest, częścią kultury i zwyczajów panujących w Usenecie.
    ---
    To zwykłe rozwiązanie techniczne.