  • Data: 2014-07-01 21:24:08
    Temat: Re: ...bo jeździć to trzeba umieć...
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-01 09:07, Franc pisze:

    > Musiałeś go mocno urazić w jego dumie "mistrza kierownicy". To, że z łapami
    > skoczył to musiałeś trafić na jakiegoś debila.
    >
    > Spotkałem już paru mistrzów prostej - bawili mnie kolesie którzy na odcinku
    > A1 GD - Nowe Marzy (przed oddaniem całości) gnali pod 170-180. Potem ich
    > doganiałem na "normalej" trasie , bo wyprzedzić to już nie bardzo umieli.
    > Mistrzowie prostej, pustej drogi.

    ale to chyba dobrze? autostradą jedzie szybko, bo i taka prędkość
    bezpieczna, a na zwykłej drodze nie ryzykuje - i chwała mu za to! jak
    się boi, jest przemęczony, nie chce mu się zmieniać biegów to i nie
    wyprzedza :P
    Też często DK lecę 90/h, a jak jedzie kilka aut to nie chce mi się
    wyprzedzać, a autostradą zwykle powyżej 160 (choć jak zmęczony jestem to
    i potrafię niewiele szybciej niż tiry...)

    Łukasz