  • Data: 2014-07-02 08:56:02
    Temat: Re: ...bo jeździć to trzeba umieć...
    Od: kosmos <a...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-01 19:40, atm pisze:

    > Wiedzial czy podejrzewal z kim ma do czynienia, niech kosmos sam sie
    > wypowie. Czasem wystarczy rzut oka na osobnika i jego sposob bycia, zeby
    > w z duza trafnoscia okreslic z kim sie ma "przyjemnosc".
    > Jest roznica miedzy wpuszczeniem goscia na nietutejszych numerach a
    > kims, kto z premedytacja omija ustwione w kolejce samochody liczac na
    > to, ze sie wcisnie....bo ma Audi...A4.

    Może tak dla uporządkowania, dwie kwestie:
    1. Za mną było wolne miejsce, więc nie było ryzyka, że ktoś go nie wpuści.
    2. Nie miałem pojęcia, z kim mam do czynienia - niby skąd, a poza tym co
    mnie to...
    Przyznaję, od samego początku domyślałem się czego można się spodziewać
    (czyli "wyścigu"). Podobnie jak kolega Shrek (i gość z audi) często sam
    staję na pasie, który za skrzyżowaniem się kończy i próbuję wyprzedzić
    tych z lewego. Ale jak się nie uda, to nie mam do nikogo pretensji, bo i
    o co?