  • Data: 2014-07-01 18:43:55
    Temat: Re: ...bo jeździć to trzeba umieć...
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2014 o 18:31 Tom N <9...@9...183132.invalid> pisze:

    > Włączyć? Ty chociaż okiem rzuciłeś na tekst na który 3 razy
    > odpowiedziałeś?
    >
    > "Ja stanąłem na światłach na lewym pasie, obok
    > mnie audi (chyba A4)."

    Korona dotyczy tego fragmentu:

    "Światła się zmieniły, dynamicznie (ale bez przesady) ruszyłem i się
    rozpędzam. Gość w audi ostro przycisnął, żeby wjechać przede mnie - jednak
    mu się nie udało, musiał hamować i chować się za mnie."

    Przecież to wyjątkowe buractwo w wykonaniu kolegi kosmosa - człowiekowi
    się pas kończy, rusza dynamicznie aby płynnie go zmienić na przejezdny -
    wystarczyło by przecież zdjąć nogę z gazu.

    Zawsze się zastanawiałem co kieruje ludźmi przyspieszającymi w chwili gdy
    się ich wyprzedza, lub podjeżdżającymi na milimetry do kufra poprzednika
    w sytuacji gdy inni próbują jechać "na zamek".
    Tutaj znalazłem chyba odpowiedź:
    "Do tej pory nie wiem, czym według niego zawiniłem (poza tym, że nie
    zwolniłem dla niego miejsca, ale nie miałem ku temu żadnych powodów)."

    TG