  • 11. Data: 2012-06-12 09:13:43
    Temat: Re: bmw x3 2008 za 19.900 zł ?
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pawell nabazgrał(a):

    > no tylko wsiadać,
    > kolor czarny metalic jakby ktoś pytał ;)
    > http://otomoto.pl/bmw-x3-x-3-3-0-diesel-218-km-C2466
    4084.html

    Dokładnie ta sama marka i prawie taki sam stan tylko cena inna :) do tego
    właściciel twierdzi że sprzedaje ideał a zdjęcia to prowokacja i nas do sądu
    poda :):)

    http://www.bezwypadkowy.net/forum/55-uwaga-na-to-aut
    o/9781-uwaga-2002-bmw-330-330i-cabrio-m-pakiet-wbabs
    53432ju91298

  • 12. Data: 2012-06-12 10:12:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Chris

    > Dokładnie ta sama marka i prawie taki sam stan tylko cena inna :) do
    > tego właściciel twierdzi że sprzedaje ideał a zdjęcia to prowokacja i
    > nas do sądu poda :):)

    Jesteście tak samo żałośni jak sprzedawcy tych złomów. Przeglądając
    dowolny wątek mam wrażenie obcowania ze stadem małoletnich nolifów,
    którzy próbują dowartościować się na tym smętnym forum.

  • 13. Data: 2012-06-12 10:16:53
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    to nabazgrał(a):

> [...]
    > dowolny wątek mam wrażenie obcowania ze stadem małoletnich nolifów,
    > którzy próbują dowartościować się na tym smętnym forum.

    Zabrakło lekarstw czy za słabą dawkę ci ostanio przepisano bo spadasz z
    forma ??

  • 14. Data: 2012-06-12 10:18:39
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Chris

    > Zabrakło lekarstw czy za słabą dawkę ci ostanio przepisano bo spadasz z
    > forma ??

    A po polsku jak to będzie?

  • 15. Data: 2012-06-12 10:26:17
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    to nabazgrał(a):

    > begin Chris
    > A po polsku jak to będzie?

    Spytaj się swojego psychiatry.

  • 16. Data: 2012-06-12 11:10:37
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Dokładnie ta sama marka i prawie taki sam stan tylko cena inna :) do
    tego właściciel twierdzi że sprzedaje ideał a zdjęcia to prowokacja i
    nas do sądu poda :):)

    hm ... do stracenia ma auto (jesli faktycznie wdepnal na mine) do
    zyskania praktycznie nic

    //www.bezwypadkowy.net- Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było
    wrakiem.www.automo.pl- Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię
    wypadkową.

    jesli to platny serwis to zrobcie promocje dla wlascicieli BMW,
    sprowadzonych, kupionych w atrakcyjnej cenie :-) ... choc mysle ze
    juz jest za pozno, pms rozni ludzie czytaja, funkcjonariusze
    takze ...ale ich moga spowolnic procedury wiec szybsza bedzie prywatna
    inicjatywa np. detektyw R, ktory taka liste zalatwi w pare godzin,
    pozniej "zaprzyjazniony" funkcjonariusz (a raczej kilku) mozolnie
    zweryfikuje VIN-y w CEPIK-u i juz R odtrabi sukces w TVN ...

    P.

  • 17. Data: 2012-06-12 11:15:39
    Od: PJ <p...@g...com>

    //No i zajebiście. Gdzieś zginie X3.

    w przypadku tego konkretnego X3 mozna w ciemno obstawiac DE, moze
    nawet w tej chwili, kiepsko oplacany pracownik o polskich korzeniach
    przeszukuje baze danych BMW w poszukiwaniu odpowiedniego kandydata ...

    P.

  • 18. Data: 2012-06-12 11:17:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-06-2012 09:13, Chris pisze:
> [...]
    > nas do sądu poda :):)
    > http://www.bezwypadkowy.net/forum/55-uwaga-na-to-aut
    o/9781-uwaga-2002-bmw-330-330i-cabrio-m-pakiet-wbabs

    A Wy tam na tym forum naprawdę wierzycie, że ktoś wyklepał to BMW?

    --
    Pozdr.

  • 19. Data: 2012-06-12 11:18:45
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    PJ nabazgrał(a):

> [...]
    > pozniej "zaprzyjazniony" funkcjonariusz (a raczej kilku) mozolnie
    > zweryfikuje VIN-y w CEPIK-u i juz R odtrabi sukces w TVN ...

    My jedynie przedstawiamy fakty z historii, nie ingerujemy w to co na dzień
    dzisiejszy się z danym pojazdem dzieje choć czasami zdarzają się ludzie co
    proszą o dokumentację dla sądów bo prowadzą sprawy przeciwko sprzedawcą.
    Problem to miałem jak znalazłem kradziony pojazd we Włoszech, i teraz
    pytanie co z tym dalej. Zgłosiłem do ottomoto czy allegro nie pamiętam ale
    odesłali mnie do Policji a ja nie ma na to czasu ani prawdę mówiąc chęci na
    zabawę w sądy, zeznania itp ...

  • 20. Data: 2012-06-12 11:26:14
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    DoQ nabazgrał(a):

    o/9781-uwaga-2002-bmw
    > A Wy tam na tym forum naprawdę wierzycie, że ktoś wyklepał to BMW?

    Ja nie .,. dla mine to przeszczep chyba że ktoś miał naprawdę talent. My nie
    oceniamy tylko informujemy co z danym pojazdem było kiedyś a co z tą
    informacją zrobi kupujący to już jego sprawa.