  • Data: 2012-01-06 09:41:05
    Temat: Re: bmw f 650 gs
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:9bade5b60b0516e34cc4a81ae6f478bb$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Szukam jednocylindrowego2001-2004, zadne dakar ani dwa cylindry, mam 167
    > cm,

    Wreszcie napisałaś o co Ci chodzi. Jeździłem tym 3 sezony. Musisz najpierw
    się zastanowić czy naprawdę chcesz singla. To zupełnie inna maszyna od
    2-cylindrowca. Myślę, że nie będziesz zadowolona. Praca singla jest
    specyficzna - wibracje, moment obrotowy, zmiany biegów nie w tych momentach
    co np. w 2-cylindrowcu i parę innych szczegółów techniczno-odczuwalnych:-)
    Mrowienie rąk od trzymania kierownicy, juz po kilku km musisz trzepotać raz
    jedną ręką, raz drugą. Na dalszej trasie wibracje masz już w mózgu. Sądzę,
    że dla kobiety to się nie nadaje. Kup sobie transalpa, albo dołóż do nówki
    2-garowej. Takie moje zdanie. Nie napiszę nic co by przemawiało na korzyść
    F650 GS ujeżdżanej przez kobietę. W sumie to i facetom nie polecam. Wybór w
    innych markach jest zdecydownie łatwiejszy i są większe możliwości:-) A
    sfastykę możesz sobie nakleić i na hundzie.

    --
    Grzybol