  • Data: 2012-01-06 10:49:30
    Temat: Re: bmw f 650 gs
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzybol napisal

    > Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

> [...]
    > co np. w 2-cylindrowcu i parę innych szczegółów techniczno-odczuwalnych:-)
    > Mrowienie rąk od trzymania kierownicy, juz po kilku km musisz trzepotać raz
    > jedną ręką, raz drugą. Na dalszej trasie wibracje masz już w mózgu. Sądzę,
    > że dla kobiety to się nie nadaje. Kup sobie transalpa, albo dołóż do nówki
    > 2-garowej. Takie moje zdanie. Nie napiszę nic co by przemawiało na korzyść
    > F650 GS ujeżdżanej przez kobietę. W sumie to i facetom nie polecam. Wybór w
    > innych markach jest zdecydownie łatwiejszy i są większe możliwości:-) A
    > sfastykę możesz sobie nakleić i na hundzie.

    Luz, jezdzilam na jednym cylindrze 8 lat, wiem co to wibracje, poza tym
    kazdy inny motorek w tej klasie jest drozszy w utrzymaniu
    Ten ma zajebiscie male spalanie, a nie ukrywam ze to dla mnie istotne,
    poza tym nie bede wozila zadnych pasazerow, tylko solowka
    Kiedys smigalam tez na DR 350, tez jeden cylinder
    Ach zapomnialam wspomniec ze motorek ma byc tez na wertepy, a typowego
    enduraka nie chce