  • Data: 2012-01-04 09:16:32
    Temat: Re: bmw f 650 gs
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:209c95dde0ed50b166363e2b2b938166$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > zupelnie inna odziez skompletowac, jestem laikiem w temacie i nie zgrywam
    > takiej ktora wszystko wie, poprostu chce sie czegos dowiedziec, po to ten
    > portal jest, interesuje mnie wszystko , jakie buty, kurtka , kask Wysłano
    > z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

    Tobie sie wydaje ze piszesz na portal scigacza, otóz piszesz na grupe
    dyskusyją dostępną różnymi metodami np
    https://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/top
    ics?hl=pl&lnk
    Portal oszukuje sugerując ze forum to jego własna twórczosc, a tak naprawde
    sciąga i wysyła posty z grupy dyskusyjnej, która to, wiem ze niemożliwe,
    nawet nie jest forum.

    A niestety, starym bywalcom grupy w ogóle nie chce sie pisac o motocyklach,
    nowi nic nie wiedzą, a różni młodzi którzy cos wiedzą nie trafiają do
    usenetu tylko na różne forumy czego i tobie życzę, tam sie dowiesz wiecej
    :-)

    b.