  • Data: 2012-01-04 08:57:21
    Temat: Re: bmw f 650 gs
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzybol napisal

    > Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Aaaa, to zupełnie inna sprawa. Na beemka wsiadasz odwrotnie - kierownice
    > masz mieć na plecach, lusterko wsteczne na tylnim błotniku. To zupełnie inna
    > technika jazdy. Nie wiem czy Ci się uda...

    Ale jestes dowcipny,chodzilo mi o wymiane doswiadczen a nie glupie
    komentarze, moj motocykl byl bardzo niski, spacerowki maxymalnie wysuniete
    do przodu, bardzo szeroka kierownica i i widelec dluzszy o 40 cm, ostatni
    raz na enduro latalam 10 lat temu, ale bylo male 250 poj.teraz musze tez
    zupelnie inna odziez skompletowac, jestem laikiem w temacie i nie zgrywam
    takiej ktora wszystko wie, poprostu chce sie czegos dowiedziec, po to ten
    portal jest, interesuje mnie wszystko , jakie buty, kurtka , kask
    itd...... Gdyz praktycznie nie mam znajomych smigajacych na takim
    sprzecie, hmmmm sami harleyowcy