    From: "Bartek" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: bmw 535d kombi - pare pytan
    Date: Sun, 2 May 2010 01:48:28 +0200

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:4bdc9b14$0$19168$65785112@news.neostrada.pl...

    > - jak tam wygląda współpraca tego 6biegowego automatu z kierowcą, bo widzę
    > tylko PRND - nawet 23 nie dali? czy da się coś manualnie pokombinować?

    da się manualnie. drazek w lewo, i jedziesz. chociaz auto jak bys mial
    zamiar przeciagnac itp, to i tak zmieni.

    skrzynia moim zdaniem dziala rewelacyjnie, jak na automat.

    > - i ogolnie jakieś rady a propos zakupu tego modelu (jestem zdecydowany na
    > 535d, nie 520, nie 530, tylko ten motor mi się podoba)

    kupil kolega z 2004 ale sedana.
    auto z przebiegiem 180 kkm, od pewnego goscia. ladnie utrzymane, przelozone
    zdezaki z Mpakietu,

    - fotele typu sport - nie siedzi mi sie na tym dobrze, i pozycji wygodnej
    znalesc sobie niepotrafie. tzn potrafie, ale co sie na bawie kneflami;).
    - spalanie to okolo 11l, przy jezdzie po miescie i na krodkich trasach, bez
    kapienia;)
    - występują kjakieś problemy z kolektorami - podobno jakieś
    klapki/uszczelki... itp. gość od ktorego kupilismy auto wymienil caly
    kolektor, dał nam stary, w ktorym jak sie okazalo po wuymianie wystarczylo
    wymienic same gumki czy cos takiego.
    - diody w przednich lampach zaklucaly nam radio;) niewiem czyn to ten typ
    tak ma, ale niektore radia trzeszczaly niemilo...
    - niezalezne ogrzewanie- - zima rewelacja!

    auto z duza navi, tv, przebieg taki jak wspomnialem, i żadne problemy nie
    wystepowaly, po za eksploatacją - ani z elektroniką, ani jakies szczegolnie
    problematyczne inne usterki.
    jedno co, to zauwazylismy przy podmianie opon jakies delikatne luzy w
    ukladzie kierowniczym. podczas jazdy raczej nic nie puka, może czasem , ale
    bardzo delikatnie, dlatego bedziemy to diagnozowac niebawem. jakis tam inny
    znajomy kumpla podobno przy przebiegu 205 kkm robil przekladnie kierownicza,
    mamy nadzieje że jednak to nie to;)
    z tym ze to w 530 a nie 535, moze to ma znaczenie.

    sprzedajacy coś mowil o problemach z elektrycznym wspomaganiem, o ile
    dobrze pamietam, ale w wersji kolegi ten uklad nie wystepuje.

    gdybys mial pytania, to pisz, ja sie tam bardzo slabo znam, ale popytam
    kolege - on jest w temacie mocno.

    --
    Pozdrawiam, Bartek