  • Data: 2010-05-02 06:45:55
    Temat: Re: bmw 535d kombi - pare pytan
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:4bdc9b14$0$19168$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jako że zbieram się do zakupu takowego, a nie jest to najpopularniejsze
    > auto na drogach, parkingach i komisach, to ciężko o pewne informacje -
    > nie ma jak obejrzeć wszystkich wersji dostępnych w zakupie, a jechać na
    > drugi koniec polski, tylko po to by się dowiedzieć jak się fotele
    > składają...
    > Konkretnie interesuje mnie 535d touring z okolic 2004-2006. Kilka pytań
    > dla znawców:

    > - gdzie to pudło ma zapas? ma dojazdówkę kieszonkową czy coś w spraju? Bo
    > nigdzie nie widzę miejsca gdzie mogło by się zmieścić pełnowymiarowe
> [...]

    Standardem powinny być opony runflaty. Wywalenie runflatów powoduje, że auto
    odżywa i nagle jest dosyć wygodne. W sedanie została wnęka na zapas ale
    nawet spreju nie dawali w serii. W nowym już nawet wnęki nie ma.

    > - jak tam wygląda współpraca tego 6biegowego automatu z kierowcą, bo widzę
    > tylko PRND - nawet 23 nie dali? czy da się coś manualnie pokombinować?

    Skrzynia (ZF 6HP26) jest czasami fabrycznie wadliwa: www.thelurch.com i w
    używanych egzemplarzach koniecznie trzeba zwrócić uwagę czy ten kopniak w
    plecy występuje czy nie. Można z tym żyć - ja się przyzwyczaiłem, auto nie
    moje i nie chciało mi się pałować z serwisami. Przy 140 tys km moja skrzynia
    już nadaje się do naprawy - nie przełącza dobrze i typowe lekarstwo
    stosowane przez ASO, czyli wgranie nowego softu nie pomogło.

    Już ci napisali

    > - i ogolnie jakieś rady a propos zakupu tego modelu (jestem zdecydowany na
    > 535d, nie 520, nie 530, tylko ten motor mi się podoba)

    Mnie po 140 tys km się co jakiś czas sypią systemy Active Steering i Dynamic
    Drive oraz pojawiają komunikaty o problemach z podwyższonymi emisjami. Dwa
    pierwsze leczy włącz/wyłącz auta.