    From: GocStu <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: blokujące tiroloty
    Date: Sun, 24 Oct 2010 12:17:51 +0200

    W dniu 23-10-2010 15:05, Pedro pisze:
    > Gdzie dzwonić i co robić gdy parówy w tirolotach blokują prawy i lewy
    > pas przed przewężeniami, jadąc koło siebie równą prędkością?! Robić
    > zdjęcia tablic i sytuacji(np byłem w połowie Tira który jechał na lewym
    > pasie i chciał mnie przytulić do lewej bandy, dobrze że zostało dla mnie
    > miejsca między jezdnia a barierką[trawnik]{A4 przewężanie przed
    > Wrocławiem), gdzie wysłać?

    Po pierwsze upewnij sie, ze nie jestes juz strefie zakazu wyprzedazania
    ktora w 99% procentach obowiazuje jakies 200-300m przed zwezka(jesli
    oczywiscie jest taka strefa - patrz na znaki) , polmozgi z tirach
    blokuja z reguly jak tylko zaczyna sie korek(niekiedy kilka kilometrow
    prze zwezka), sprawa jest prosta, trzeba nagrac filmik na ktorym bedzie
    widac dokladnie blachy tira oraz wolny pas przed nim(fakt blokowania)
    Dwonisz na policje(uprzejmie donosze ;0), filmik zachowujesz(nawet na
    youtubie mozesz postawic) i to wszystko...

    sposob wielokrotnie sprawdzony... jako, ze sprawa musi oprzec sie o
    sad tirowiec dostaje nie tylko 200zl za blokowanie ruchu... ;)

    pozdrawiam