  • Data: 2010-10-24 11:41:54
    Temat: Re: blokujące tiroloty
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 24 Oct 2010 09:05:37 +0200, MH wrote:
    >To ja tak z innej beczki: ma ktos sposob na Litwinow? Zarowno tych
    >wiekszych jak i mniejszych mobilkow? Czemu oni sa przekonani o
    >bezkarnosci w naszym kraju i jezdza jak gdyby tutaj nie bylo zadnych
    >zasad? To jakas taka litewska antypatia?

    Raczej po prostu odkryli jak czesto mozna policje u nas spotkac i co
    ona moze im zrobic [mandat za 130 euro wystawic, co na litewska
    kieszen pewnie jest srednio].
    I pewnie wzieli przyklad z innych polskich kierowcow, ktos im przeciez
    musial wytlumaczyc jak to jest z predkosciami w Polsce i czemu przez
    wioske wszyscy jada 90 :-)

    Spozniles sie - bylo 4 miesiace temu do kancelarii premiera pisac, ze
    jak zobaczysz w TVN Drogowka jak to dzielni policjanci nagrywaja
    wyczyny litewskich tirow i daja duze mandaty, to bedziesz glosowal na
    kandydatow jego partii, a jak nie to nie :-P

    J.