    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: blokujące tiroloty
    Date: Sun, 24 Oct 2010 11:12:32 +0200

    On Sun, 24 Oct 2010 01:05:35 +0200, P_ablo wrote:

    >Stanac przed nim, zablokowac i czekac az wysiadzie. Kiedy wysiadzie, spuscic
    >konkretny wpierdol...

    I zarobic dwa latka bez zawiasow za pobicie.

    Poza tym najpierw trzeba go przefrunac, zeby zablokowac, i zrobic to
    na tyle umiejetnie zeby ci pol samochodu nie rozwalil i twierdzil ze
    to twoja wina :-)

    >Z doswiadczenia wiem, ze to cykory. Sa odwazni tylko w szoferkach i nie sa
    >zbytnio skorzy do bezposredniej konfrontacji

    Jak wiekszosc spoleczenstwa. Ci co sa odwazni i skorzy do konfrontacji
    nazywani sa bandytami, gangsterami, dresiarzami, kibolami, a cykory
    tylko wolaja "gdzie jest policja" :-)

    >Generalnie trzeba im wybaczyc, pracuja za niewielkie pieniadze a robota
    >porownywalna z robota w afrykanskich kopalniach diamentow... Typki bez
    >specjalnych perspektyw na poprawe sytuacji ze wzgledu na kiepskie
    >wyksztalcenie i brak ambicji.

    Ty oczywiscie wiesz ze bedziesz prezesem i wlascicielem cwierci duzej
    spolki gieldowej, bo takie masz ambicje. Napisz ile zarabiasz i czym
    jezdzisz, a potem sie dowiedz ile spawacz zarabia.
    Robota jak kazda inna - no, ma swoja specyfike, mozna to lubic i byc
    zadowolonym, mozna sobie poszukac.

    >Takie spoleczne wyrzutki, w 99% przypadkow wychowuja nie swoje dzieci - o
    >czym prawdopodobnie wiedza

    Wiesz jaka jest w Polsce kolejka ludzi chetnych do adopcji ?

    >Wybacz im i pozwol odreagowac frustracje lub naucz przepisow w jedyny
    >docierajacy do nich sposob...

    A rzekomo waszym celem jest jazda na zamek ? :-)

    J.