  • 1. Data: 2024-09-02 23:10:15
    Temat: blokowanie reklam w aplikacjach tel.
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    tel, jakim softem/app *skutecznie* blokujecie reklamy w aplikacjach? (nie
    reklamy na www w przegladarkach, lecz w app).

    (po krótkim sprawdzeniu wniosek mam taki: zaden z paru powszechnie znanych
    adblockerow, adguardow _nie_ blokuje reklam w aplikacjach, sprawdza sie
    tylko Blokada (blokada.org)

  • 2. Data: 2024-09-03 01:17:56
    Temat: Re: blokowanie reklam w aplikacjach tel.
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.09.2024 o 23:10, 1634Racine pisze:

> [...]
    > znanych adblockerow, adguardow _nie_ blokuje reklam w aplikacjach,
    > sprawdza sie tylko Blokada (blokada.org)

    Musisz się powiesić :)
    Polecam :P

    --
    Pixel(R)??

  • 3. Data: 2024-09-03 10:35:37
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:vb59ko$5pp$1@news.chmurka.net
> [...]
    > znanych adblockerow, adguardow _nie_ blokuje reklam w aplikacjach,
    > sprawdza sie tylko Blokada (blokada.org)

    nic nie blokujecie?? na spokoj bierzecie? :)

  • 4. Data: 2024-09-03 11:01:19
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.09.2024 o 10:35, 1634Racine pisze:
    > 1634Racine w news:vb59ko$5pp$1@news.chmurka.net
    >
    > nic nie blokujecie?? na spokoj bierzecie? :)

    Ja po prostu kupuję, jeśli jest możliwość i nie instaluję "darmówek" z
    reklamami :) Polecam.

    --
    Pixel(R)??

  • 5. Data: 2024-09-03 11:02:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 2 Sep 2024 23:10:15 +0200, 1634Racine napisał(a):

> [...]
    > adblockerow, adguardow _nie_ blokuje reklam w aplikacjach, sprawdza sie

    Swego czasu dość skutecznie działał bezpłatny "Blokada 5" - to chyba jest
    to, o czym piszesz. Ale od wielu już miesięcy skuteczność spada.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2024-09-03 11:31:18
    Od: _Master_ <...@...pl>

> [...]
    > znanych adblockerow, adguardow _nie_ blokuje reklam w aplikacjach,
    > sprawdza sie tylko Blokada (blokada.org)

    Telefonu używam tylko do dzwonienie, smsowania, słuchania muzyki,
    robienia fotek, i płacenia blikiem.

    Marketing wmówił Ci że musisz instalować dodatkowe aplikacje.

    Jeśli jesteś białym wolnym człowiekiem nie musisz tego robić.

    PS. Pamiętaj że Twoja głowa podczas lampienia si ęw ten malutki ekranik
    waży 27 kg. Gdy dorośniesz zrozumiesz że to ŹLE.

  • 7. Data: 2024-09-03 13:57:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 2 Sep 2024 23:10:15 +0200, w <vb59ko$5pp$1@news.chmurka.net>, "1634Racine"
    <m...@...cbqebml> napisał(-a):

> [...]
    > adblockerow, adguardow _nie_ blokuje reklam w aplikacjach, sprawdza sie

    Ustawiasz proxy na adguarda i spokój.

  • 8. Data: 2024-09-03 17:36:31
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Adam w news:myig3e0paqzo$.1m2q1zk5me4s7$.dlg@40tude.net
    > Swego czasu dość skutecznie działał bezpłatny "Blokada 5" - to chyba jest
    > to, o czym piszesz. Ale od wielu już miesięcy skuteczność spada.

    nie zauwazylem, by spadala skutecznosc, co wiecej: z pewnych powodow mam od
    dawna 4.15

  • 9. Data: 2024-09-03 17:38:03
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    r...@k...pl w news:kcuddj15kgil3bff5snesaml9alj3ver4e@4ax.com
    > Ustawiasz proxy na adguarda i spokój.

    mam cos takiego jak "prywatny dns",opcje w tel.
    ale taka sama mozliwosc mam w Blokada + stosowne filtry.

  • 10. Data: 2024-09-04 22:33:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vb6hon$l26$1@news.chmurka.net>
    user 1634Racine pisze tak:

    > 1634Racine w news:vb59ko$5pp$1@news.chmurka.net
    >
    > nic nie blokujecie?? na spokoj bierzecie? :)

    Nie mamy aplikacji :)

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego