  • 11. Data: 2024-09-08 21:11:53
    Temat: Re: blokowanie reklam w aplikacjach tel.
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:vb59ko$5pp$1@news.chmurka.net
    > tel, jakim softem/app *skutecznie* blokujecie reklamy w aplikacjach? (nie
    > reklamy na www w przegladarkach, lecz w app).
    > (po krótkim sprawdzeniu wniosek mam taki: zaden z paru powszechnie
    > znanych adblockerow, adguardow _nie_ blokuje reklam w aplikacjach,
    > sprawdza sie tylko Blokada (blokada.org)

    (z aplikacji) oprocz Blokady, jeszcze dns66 <--- zainstalowalem probnie.
    W zasadzie jest jak Blokada. Konstrukcja,zasada dzialania. Ale dns66
    zdecydowanie mniej rozbudowane w opcjach.

    Co wazne: obie app tworza vpn .

    Jest problem:

    1/
    Mam pewna app z vectry do ogladania tv w tel. i gdy dziala Blokada (tworzac
    ten swoj vpn), to app vectrowa wrzeszczy na kazdym kanale tv, ze nic nie
    pokaze na ekranie, bo jestem w kraju, w ktorym nie moge ogladac tego co
    pokazuje vectra.
    Dopiero , gdy wpisze app vectry do wyjatkow Blokady - jest ok. Blokada ma w
    opisie, ze pewne app moga z nia nie dzialac, po to ma opcje wyjatkow.

    2/
    Zas dns66 - takze tworzac swoj vpn - bez problemu przepuszcza app vectry.
    Chociaz dns66 takze ma opcje pozwalajaca, gdy trzeba, wpisac app do
    wyjatkow. Nie trzeba.

    Czym sie te vpn-y moga roznic...?