  • 51. Data: 2011-12-15 23:23:02
    Temat: Re: blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-15 18:11:31 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > No nie zawsze,

    Oddycham z ulgą.
    :-)

    > w wiekszosci wypadkow udaje mi sie wbic ale staram sie
    > nie nadwyrezac cierpliwosci tych ktorzy musza czekac.

    A teraz dodaj do równania wszystkich tych, którzy:
    - muszą tak pojechać, bo inaczej się nie da,
    - nie mają pojęcia, że mogą nadłożyć parę, parenaście (metrów,
    kilometrów) i uniknąć stania.

    I nagle to już nie będzie takie proste.

    > Dzieki bogu pogoda
    > dopisuje wiec nie musze jezdzic ta smierdzaca puszka :P

    Och, dzisiaj około 14 czułem się jak wiosną.
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 52. Data: 2011-12-15 23:27:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-15, Bydlę <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > - muszą tak pojechać, bo inaczej się nie da,
    > - nie mają pojęcia, że mogą nadłożyć parę, parenaście (metrów,

    Chyba sie zle zrozumielismy, chodzilo o cierpliwosc tych ktorych blokuje
    stojac na prawym. Probuje sie wbic, widze ze ktos nadjezdza za mna to
    ruszam i probuje dalej sie wbic, jak sie nie uda to kombinuje inaczej
    ;-)

    > Och, dzisiaj około 14 czułem się jak wiosną.
    >:-)))

    A mowia ze globalne ocieplenie to zuo ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2011-12-15 23:30:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-15, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > stojac na prawym. Probuje sie wbic, widze ze ktos nadjezdza za mna to
    > ruszam i probuje dalej sie wbic, jak sie nie uda to kombinuje inaczej

    A tak w ogole to jak mam nadrobic kilka-kilkanascie kilometrow zeby nie
    stac a i tak wyjdzie tak samo czasowo to wole jechac, bo krew czlowieka
    zalewa jak stoi, takie zboczenie z motocykla ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 54. Data: 2011-12-16 12:38:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-15 22:27:53 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Chyba sie zle zrozumielismy, chodzilo o cierpliwosc tych ktorych blokuje
    > stojac na prawym.

    Ale on nie blokuje celowo!
    I to jest istotne - nie stanął tak, bo jest członkiem (!) Masy
    Kretynicznej i chce wkurwiać innych, tylko zmienia kierunke jazdy/pas i
    musi poczekać. Sytuacja normalna, codzienna i nie budząca u normalnych
    złych emocji.
    Zauważ, że wiele osób =rezerwuje sobie prawo do bycia chamem i bucem w
    zależności od tego, jakie powody zmiany pasa przypiszą takiej osobie:
    - stają się (oceniający) chamami, gdy uznają, że zmieniający pas chce
    ich oszukać i krócej stać w kolejce
    - zachowują się normalnie, gdy;
    - są normalni
    albo
    - uznają, że nie było żadnego spisku i po prostu ktoś zmienia pas -
    ułatwiają mu to bez dorabiania ideologii.

    > Probuje sie wbic, widze ze ktos nadjezdza za mna to
    > ruszam...

    ...się szybciej, albo celuję w lukę za tym kimś, poruszam się tak
    długo, jak się da - jeśli się nie da - czekam na miejsce.
    (np. w DC jest takie miejsce, w którym autobusy próbują wjechać na
    drogę, blokując chętnych na mieloną krowę. I co? I nic. Gdy nie ma
    korka - blokowanie trwa sekundy, gdy jest korek (dzięki panu Galasowi),
    blokowanie trwa minutę. Zgodnie z prawem, przepisami i logiką)

    > i probuje dalej sie wbic, jak sie nie uda to kombinuje inaczej

    O ile masz jak lub wiesz jak.
    Bo jeśli nie, to nie.
    Zresztą mogę ci to na przykładzie zjazdu z ronda pokazać - okaże się,
    że jednak musisz stać i blokować...

    > A mowia ze globalne ocieplenie to zuo ;-)

    Miłośnicy twierdzenia, że CZŁOWIEK zapanował nad klimatem są szczęśliwi
    - Widzicie - mówią - jest globalne ocipi tfu! ocieplenie!
    Poczekam jednak z ripostą do zimy.
    ;-)))

    --
    Bydlę

  • 55. Data: 2011-12-16 12:38:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-15 22:30:36 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > stac a i tak wyjdzie tak samo czasowo to wole jechac, bo krew czlowieka
    > zalewa jak stoi, takie zboczenie z motocykla ;-)

    Motocykliści nie wchodzą do równania, gdyż zanim je napiszemy, to oni
    już dojadą.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 56. Data: 2011-12-16 13:08:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-16, Bydlę <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > albo
    > - uznają, że nie było żadnego spisku i po prostu ktoś zmienia pas -
    > ułatwiają mu to bez dorabiania ideologii.

    No w wiekszosci sie zgadzamy ;-) Nie blokuje celowo ale tez tez staram
    sie nie trwac dlugo w tej "niecelewosci".

> [...]
    > korka - blokowanie trwa sekundy, gdy jest korek (dzięki panu Galasowi),
    > blokowanie trwa minutę. Zgodnie z prawem, przepisami i logiką)

    To tak jak na Placu Bankowym jadac od tunelu. Z przystanku rusza
    przegubowiec ktory chce skrecic w lewo i zastawia 2 pasy jadace prosto.

    > O ile masz jak lub wiesz jak.
    > Bo jeśli nie, to nie.
    > Zresztą mogę ci to na przykładzie zjazdu z ronda pokazać - okaże się,
    > że jednak musisz stać i blokować...

    No nie mowie, ze zawsze jest wyjscie z takiej sytuacji, nieraz sie po
    prostu nie da.

    > Miłośnicy twierdzenia, że CZŁOWIEK zapanował nad klimatem są szczęśliwi
    > - Widzicie - mówią - jest globalne ocipi tfu! ocieplenie!
    > Poczekam jednak z ripostą do zimy.
    > ;-)))

    W ktorym roku? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 57. Data: 2011-12-16 13:10:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-16, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Motocykliści nie wchodzą do równania, gdyż zanim je napiszemy, to oni
    > już dojadą.
    > ;-)

    Ano, ruszajac sie samochodem do pracy te kilkanascie razy w roku za
    kazdym razem stwierdzam, ze ludzie jezdzacy (stojacy) codziennie w tych
    korkach musza miec spoooore zapasy cierpliwosci. To nie dla mnie...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 58. Data: 2011-12-16 15:15:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Dec 2011 19:04:46 +0100, Bydlę

    > Tak, nawet odpisałem z przykładem - oczywiście
    > sprowadzonym do ściany, by uwypuklić.

    Już Ci wykazałem, w odpowiedzi AZ, że nie 18km jak Ci się "imaginuje",
    tylko co najwyżej dwa i dodatkowo przez ładniejszą okolicę, czasowo +2
    minuty, czyli pewnie wyjdzie na jedno jeśli by postać w korku do skrętu.

    > Czyli nie jeździsz do celu, tylko tam, gdzie pusta droga.

    Zawsze jeżdżę do celu, co więcej, dojeżdżam za każdym razem. :P

    > Bo o tym rozmawiamy, nie o stosowaniu objazdów, które nie zawsze
    > są i sensowne, i możliwe. (wiem, że można nadłożyć drogi, ale np.
    > zaproponuj to kierowcy autobusu miejskiego - jak doskonale
    > rozumiesz, nie ma to sensu)

    Kierowcom autobusów KM tak planują trasy i przystanki, że mają odpowiednio
    wiele czasu na zajęcie odpowiedniego pasa, a jeśli nawet nie, to kierowcy i
    tak chętnie przepuszczają komunikację zbiorową -- nawet jak przeginają i
    łamiąc przepisy drą po P-21 -- np. na trasie łazienkowskiej przed GUSem.

    > Och, właśnie trafiasz, gdyż pożądana droga jest zapchana.
    > ;-)

    Jak w Twoim powyższym przykładzie spalonym na panewce.

    ;P

    > NIe wiem o czym myślą inni.
    > cWiem, że czepianie się (autor wątku) ludzi, którzy zgodnie z
    > przepisami zmieniają pas jad do celu, jest co najmniej dziwne...

    Skoro są już przepisy, to można wyłączyć myślenie?
    Chyba cokolwiek nie tędy droga do normalności.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 59. Data: 2011-12-16 15:19:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 16 Dec 2011 12:10:14 +0000 (UTC), AZ

    > Ano, ruszajac sie samochodem do pracy te kilkanascie razy w roku za
    > kazdym razem stwierdzam, ze ludzie jezdzacy (stojacy) codziennie w tych
    > korkach musza miec spoooore zapasy cierpliwosci. To nie dla mnie...

    Na to znalazłem emulację pt. CarPC. Tylko cholera nie mogę 4-7 sezonu ST
    TNG nigdzie dorwać. :P Friends obleciane w całości -- ale niebawem chyba
    jeszcze raz pojadę z całą serią. Próbowałem oglądać McGyvera i przypomnieć
    sobie A-Team, ale to za bardzo rozprasza. Zbyt częste zmiany sceneri i jaka
    gromka akcja ROTFL.

  • 60. Data: 2011-12-16 15:25:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-16, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    > sobie A-Team, ale to za bardzo rozprasza. Zbyt częste zmiany sceneri i jaka

    Eeee tam CarPC, ja sobie ostatnio na laptopie ogladalem ale przydalby
    sie asystent jazdy w korku :P

    --
    Artur
    ZZR 1200