  • 41. Data: 2011-12-15 00:01:05
    Temat: Re: blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (ciach)

    > bo wowczas zablokowalby oba pasy na amen :)

    czasem jakieś efekty uboczne muszą być. Ale już nikt by się
    nie wpierdalał. Można by tez taki znak drogowy postawić.
    Uwaga! Gwoździe rozdzielające pasy :D

    <EOT>

  • 42. Data: 2011-12-15 13:25:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 Dec 2011 10:39:49 +0100, Bydlę

    > Próbowałeś przemyśleć dogłębnie?

    Próbowałeś ze zrozumieniem przeczytać co napisałem? Nie tylko to
    przemyślałem, ale także stosuję z powodzeniem w praktyce i w
    przeciwieństwie do Ciebie, nie trafiam do Grójca jadąc do Nadarzyna. :P
    Może i podróż zajmuje mi chwilę dłużej (jeśli się gdzieś nie zmieszczę),
    ale ponieważ dzięki temu inni się na mnie nie wpieniają i jadą do swojego
    celu szybciej, to jakoś mi to zbytnio nie ciąży. Tym samym liczę, że inni
    kiedyś też zaczną myśleć nie tylko i wyłącznie o swoim zapyziałym dupsku --
    i to nie dotyczy tylko drogi.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 43. Data: 2011-12-15 13:25:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 Dec 2011 10:21:35 +0000 (UTC), AZ

    > No to sobie pozniej przeskoczy tamtejszymi drozkami polnymi :P

    Po co? Jest 721 -- całkiem normalna droga.
    Niecałe 2km dłużej się jedzie i przez lasek. :P

  • 44. Data: 2011-12-15 13:33:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-15, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    > kiedyś też zaczną myśleć nie tylko i wyłącznie o swoim zapyziałym dupsku --

    To o czym mowisz to sie nazywa kultura, choc dla wielu jest to jakas
    abstrakcja. Jak to ja mam jechac dalej i kombinowac skoro moge tu stac?
    A te 50 samochodow za mna? Chuj z nimi, mam prawo tu stac i bede stal az
    ktos mnie wpusci.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 45. Data: 2011-12-15 16:28:20
    Od: "Haha" <e...@g...com>

> [...]
    > abstrakcja. Jak to ja mam jechac dalej i kombinowac skoro moge tu stac?
    > A te 50 samochodow za mna? Chuj z nimi, mam prawo tu stac i bede stal az

    A gdyby tych samych 50 samochodów postawić w tym momencie
    na lewym pasie : Jak to ja mam go wpuścić i czekać o sekunde dłużej ? Chuj z
    nim,
    mam prawo go nie wpuscić.

  • 46. Data: 2011-12-15 16:32:47
    Temat: Re: blokowanie pasa ruchu w zw. zajeto?ci? docelowego
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-15, Haha <e...@g...com> wrote:

    > A gdyby tych samych 50 samochodów postawiae w tym momencie
    > na lewym pasie : Jak to ja mam go wpu?ciae i czekaae o sekunde d?u?ej ? Chuj z
    > nim,
    > mam prawo go nie wpusciae.

    Ano i to jest wlasnie brak kultury. Male szanse zeby taki wjezdzajacy
    trafil na kogos kto go wpusci. Gdyby wszyscy tak jezdzili to by nie bylo
    problemu, ktos chce wjechac, wpuszcza sie go i tyle. Tylko trzeba by
    chamskie bydlo usunac z drog ktore wykorzystuje takich ludzi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 47. Data: 2011-12-15 19:04:46
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-15 12:25:46 +0000, Myjk <m...@n...op.pl> said:

    > Wed, 14 Dec 2011 10:39:49 +0100, Bydlę

    > Próbowałeś ze zrozumieniem przeczytać co napisałem?

    Tak, nawet odpisałem z przykładem - oczywiście sprowadzonym do ściany,
    by uwypuklić.

    > Nie tylko to
    > przemyślałem, ale także stosuję z powodzeniem w praktyce

    Czyli nie jeździsz do celu, tylko tam, gdzie pusta droga.
    Bo o tym rozmawiamy, nie o stosowaniu objazdów, które nie zawsze są i
    sensowne, i możliwe.
    (wiem, że można nadłożyć drogi, ale np. zaproponuj to kierowcy autobusu
    miejskiego - jak doskonale rozumiesz, nie ma to sensu)

    > i w
    > przeciwieństwie do Ciebie, nie trafiam do Grójca jadąc do Nadarzyna. :P

    Och, właśnie trafiasz, gdyż pożądana droga jest zapchana.
    ;-)

    > Tym samym liczę, że inni
    > kiedyś też zaczną myśleć nie tylko i wyłącznie o swoim zapyziałym dupsku --
    > i to nie dotyczy tylko drogi.

    NIe wiem o czym myślą inni.
    cWiem, że czepianie się (autor wątku) ludzi, którzy zgodnie z
    przepisami zmieniają pas jad do celu, jest co najmniej dziwne...

    --
    Bydlę

  • 48. Data: 2011-12-15 19:06:08
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-15 12:33:35 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Jak to ja mam jechac dalej i kombinowac skoro moge tu stac?

    No... Masz do wyboru - 18 kilometrów objazdu, albo 20 metrów zgodnie z
    przepisami.
    Oczywiście ty zawsze wybierasz objazd.
    Zawsze.

    > Chuj z nimi

    Tak, masz rację.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 49. Data: 2011-12-15 19:07:37
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-15 15:32:47 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Gdyby wszyscy tak jezdzili to by nie bylo
    > problemu, ktos chce wjechac, wpuszcza sie go i tyle.

    I tak zazwyczaj bywa - wystarczy popatrzeć na drogi.
    Problem zaczyna się wtedy, gdy pojazdów jest zbyt wiele na
    przepustowość drogi, a trafi się taki jeden "chuj z nimi".

    --
    Bydlę

  • 50. Data: 2011-12-15 19:11:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-15, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > No... Masz do wyboru - 18 kilometrów objazdu, albo 20 metrów zgodnie z
    > przepisami.
    > Oczywiście ty zawsze wybierasz objazd.
    > Zawsze.

    No nie zawsze, w wiekszosci wypadkow udaje mi sie wbic ale staram sie
    nie nadwyrezac cierpliwosci tych ktorzy musza czekac. Dzieki bogu pogoda
    dopisuje wiec nie musze jezdzic ta smierdzaca puszka :P

    --
    Artur
    ZZR 1200