    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
    Date: Thu, 15 Dec 2011 19:04:46 +0100

    On 2011-12-15 12:25:46 +0000, Myjk <m...@n...op.pl> said:

    > Wed, 14 Dec 2011 10:39:49 +0100, Bydlę

    > Próbowałeś ze zrozumieniem przeczytać co napisałem?

    Tak, nawet odpisałem z przykładem - oczywiście sprowadzonym do ściany,
    by uwypuklić.

    > Nie tylko to
    > przemyślałem, ale także stosuję z powodzeniem w praktyce

    Czyli nie jeździsz do celu, tylko tam, gdzie pusta droga.
    Bo o tym rozmawiamy, nie o stosowaniu objazdów, które nie zawsze są i
    sensowne, i możliwe.
    (wiem, że można nadłożyć drogi, ale np. zaproponuj to kierowcy autobusu
    miejskiego - jak doskonale rozumiesz, nie ma to sensu)

    > i w
    > przeciwieństwie do Ciebie, nie trafiam do Grójca jadąc do Nadarzyna. :P

    Och, właśnie trafiasz, gdyż pożądana droga jest zapchana.
    ;-)

    > Tym samym liczę, że inni
    > kiedyś też zaczną myśleć nie tylko i wyłącznie o swoim zapyziałym dupsku --
    > i to nie dotyczy tylko drogi.

    NIe wiem o czym myślą inni.
    cWiem, że czepianie się (autor wątku) ludzi, którzy zgodnie z
    przepisami zmieniają pas jad do celu, jest co najmniej dziwne...

    --
    Bydlę