-
81. Data: 2009-12-04 11:58:39
Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>
>> komunikujemy się w sieci są strony tej komunikacji a nie operator.
>
> A w przypadku poczty jest odpowiedni dokument rfc (np ten z roku 1999),
> bo on decyduje jak powinien wyglądać submission.
Żaden dokument RFC o niczym nie decyduje. Tylko zaleca.
-
82. Data: 2009-12-04 12:01:08
Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>
>
> To, ze "konsultanci" nie maja pojecia o czym mowia, chyba nie powinno
> juz teraz nikogo dziwic? Ja sie dawno przyzwyczailem, moze to blad.
W przypadku niewiedzy kazdy pierniczył by co innego. A nie solidarnie to
samo.
-
83. Data: 2009-12-04 12:01:51
Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>
>> wszyscy operatorzy - dwóch pierwszych losowo wybranych nie blokuje.
>
> Cóż, jak ktoś chce, to może napisać reklamację, bądź domagać się
> wyjaśnień :) Jak wyglądają kontakty z BL to wiem od dawna i nie
> zmieniło się na lepsze - osobiście jest mi to obojętne na dzień
> dzisiejszy.
>
>> Kłamie że blokady nie można usunąć - bo jak widać jest jednak metoda
>> na to, tyle że skrzętnei ukryta przed przeciętnym abonentem.
>
> Metoda jest stara ;)
Nie wątpie. TP ma długie doświadczenia. I robi to nadal - bo jej klienci
sobie na to pozwalają. I widocznie lubią to.
-
84. Data: 2009-12-04 12:09:36
Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
Wojciech Puchar pisze:
(...)
>> Metoda jest stara ;)
>
> Nie wątpie. TP ma długie doświadczenia. I robi to nadal - bo jej klienci
> sobie na to pozwalają. I widocznie lubią to.
O czym Ty piszesz? Pakiet "bezpieczny dostęp" działa już od 2008,
a opis masz tutaj:
http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/
pomoc_tech/internet/bezp/bezp_usl?_a=681989.
Informacje o rozszerzeniu ochrony na port 25 było przysyłane do
klientów. W czym widzisz problem?
-
85. Data: 2009-12-04 12:12:19
Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
On Fri, 04 Dec 2009 12:51:23 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
wrote:
>Przeciez przyslali pelne informacje z fakturami - dwa razy IIRC.
>Jest takze na ich stronie.
??? Rodzice dostali info że od 1.12.2009 bedzie blokada. Nie ma w tym
pismie nic o tym że można i jak można odblokować i że istniej w ogóle
tak możliwość. Sprawdzałem to dośc dokładnie bo moja mama parę tygodni
temu tradycyjnie mi dała pisemko do ręki "bo tu coś piszą i czy to coś
ważnego". Info o e-bezpieczenstwie na które sie trafia z ich WWW w
ogóle nie informuje co i jak blokuje:
http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/internet/now_pro
m/bezpiecznydostep/
Dopiero gdy wiesz czego dokładnie szukać to znajdujesz to:
http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/
pomoc_tech/internet/bezp/bezp_usl/
Poza tym jeśłi infolinia informuje że niema takiej możliwości i niejes
to przykład jednostkowy to chyba co sjest nei tak.
Zdrówko
-
86. Data: 2009-12-04 12:54:20
Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>
> Informacje o rozszerzeniu ochrony na port 25 było przysyłane do
> klientów. W czym widzisz problem?
>
W zmianie działania usługi podczas trwania umowy terminowej, i wymaganiu poniesienia
kosztów tej zmiany przez klienta.
-
87. Data: 2009-12-04 12:57:32
Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
Wojciech Puchar pisze:
(...)
>> Informacje o rozszerzeniu ochrony na port 25 było przysyłane do
>> klientów. W czym widzisz problem?
>>
> W zmianie działania usługi podczas trwania umowy terminowej,
Warunki umowy nie zostały naruszone, a działanie usługi zasadniczo
nie uległo zmianie.
> i wymaganiu poniesienia kosztów tej zmiany przez klienta.
Jakich kosztów?
-
88. Data: 2009-12-04 15:11:42
Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>
> Warunki umowy nie zostały naruszone, a działanie usługi zasadniczo
> nie uległo zmianie.
>
Zasadniczo. Prawie robi wielką różnice.
>> i wymaganiu poniesienia kosztów tej zmiany przez klienta.
>
> Jakich kosztów?
>
Kosztów zmiany konfiguracji komputera i/lub routera.
Dla mnie to 3 minuty, ale większość klientów się na tym nie zna i musi
zapłacić informatykowi.
-
89. Data: 2009-12-04 16:52:20
Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
Wojciech Puchar pisze:
(...)
> Zasadniczo. Prawie robi wielką różnice.
Komu?
> Kosztów zmiany konfiguracji komputera i/lub routera.
W jakim celu? Zablokowanie tego portu w czymś przeszkadza?
> Dla mnie to 3 minuty, ale większość klientów się na tym nie zna i musi
> zapłacić informatykowi.
Aż 3 minuty? To dużo, luserowi krócej zajmuje zmiana portu smtp
w konfiguracji OE.
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
-
90. Data: 2009-12-04 17:12:20
Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>
>> zapłacić informatykowi.
>
> Aż 3 minuty? To dużo, luserowi krócej zajmuje zmiana portu smtp
> w konfiguracji OE.
Raczej nie. nie wie gdzie to jest. Kto inny mu ustawiał konta