  • 121. Data: 2009-12-08 08:56:04
    Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y>>>

    > E tam od razu dyletant. Pewnie rodzina Puchara i zablokował BO MOŻE!

    Ty jednak chory jesteś. Naprawde jestem dla Ciebie tak ważny że koniecznie
    musisz mnie dyskredytować i to tak nieudolnie. Rozmawiasz nie na temat.
    Zresztą nie pierwszy raz.

  • 122. Data: 2009-12-08 09:03:44
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Wojciech Puchar napisał(a):

    > odrobine kultury.

    As you wish. Nie narób w gacie.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 123. Data: 2009-12-08 09:04:52
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > Ty jednak chory jesteś. Naprawde jestem dla Ciebie tak ważny że koniecznie
    > musisz mnie dyskredytować i to tak nieudolnie. Rozmawiasz nie na temat.
    > Zresztą nie pierwszy raz.

    Jakie szczęście, że Ty ratujesz tę grupę i rozmawiasz na temat. Zwłaszcza
    zachowując się jak chorągiewka na wietrze i przypieprzając się do coraz to
    kolejnych rzeczy w miarę jak już Ci argumentów brakuje na poprzednie.

    pozdr,
    fEnIo

  • 124. Data: 2009-12-08 09:07:26
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Wojciech Puchar wrote:

    > To że z powodu zmiany przez TP warunków umowy w trakcie jej trwania przestała
    działa
    > usługa tak jak poprzednio. W celu jej przywrócenia klient był zmuszony
    > wykonywać dodatkowe czynności.

    Jakie czynności? Z powodu blokady portu musiał inaczej routować pakiety?
    Zmienił mu się routing? A może ttl?
    Pieprzysz coraz większe bzdury. A o tej zmianie było wiadomo od pół roku
    albo dłużej. Więc przestań pierniczyć dla pierniczenia. Dzięki tej
    blokadzie z neostrad wychodzi 140 mln maili mniej, co samo mówi za
    siebie. Niestety to do Ciebie nie dociera.

    wer

  • 125. Data: 2009-12-09 09:23:55
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 4 Dec 2009 11:58:39 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
    > Żaden dokument RFC o niczym nie decyduje. Tylko zaleca.

    A Ty nie możesz mieć do nikogo żalu o to że przestrzega zaleceń
    sformułowanych przez mądrzejszych od Ciebie.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 126. Data: 2009-12-09 09:27:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 4 Dec 2009 15:11:42 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
    > Kosztów zmiany konfiguracji komputera i/lub routera.
    > Dla mnie to 3 minuty, ale większość klientów się na tym nie zna i musi
    > zapłacić informatykowi.

    Bzdura, nikomu nie muszą płacić. Jedyne co muszą to wykonać jeden telefon do
    operatora poczty lub do blueline.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 127. Data: 2009-12-09 09:45:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 4 Dec 2009 21:06:40 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
    > dzięki wiesz bez Ciebie bym sobie nie poradził. podaj jeszcze jak w alpine
    > zmienić.

    A zaraz jeszcze poprosisz żeby konsultant z BL pomógł Ci zmienić port SMTP w
    sendmailu przy wysyłaniu przez smarthosta, najlepiej przy użyciu hexedit...

    Po kolei:
    - większość klientów używa webmaila i nawet nie wie że jest coś takiego jak
    porty TCP
    - wszyscy dostali informację od TPSA
    - praktycznie wszyscy dostali informację od swojego providera poczty
    - ci nieliczni którzy zignorowali wszystkie powiadomienia, mogą wykonać
    jeden telefon i każdy konsultant im powie co i gdzie zmienić.

    I tyle. Żadnych kombinacji, żadnego płacenia. A jeśli ktoś będzie chciał to
    niech sobie zatrudnia do tego informatyka albo i Angelinę Jolie, jego sprawa.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 128. Data: 2009-12-09 09:47:54
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 5 Dec 2009 07:34:18 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
    > to nie twoja sprawa mówić co ma klient używać i go zmuszać. klient chce mieć
    > to co miał. więc musi zmienić login na BEZ_BLOKADY-

    Jeśli klient się upiera przy porcie 25 to albo mu to podpowiedział taki
    "dobrodziej" jak Ty, albo jest na tyle świadomym użytkownikiem że sam
    potrafi to zrobić. Natomiast jeśli nie umie zmienić ustawienia na routerze,
    to tym bardziej nie powinien mieć zniesionej blokady portu 25 - bo to oznacza
    że za chwilę będzie znowu rozsyłał spam.

    > jeśli chcesz każdemu mówić co ma robić i uważasz że nikt nie ma prawa do
    > decydowania o sobie, wyjedź do korei północnej. Napewno Ci się spodoba.

    A Ty wyjedź do Rwandy, tam każdy robi co chce.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 129. Data: 2009-12-09 09:53:18
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > A Ty nie możesz mieć do nikogo żalu o to że przestrzega zaleceń
    > sformułowanych przez mądrzejszych od Ciebie.

    Zwykle mądrzejszych, ale to czy oni są mądrzejsi kto ma decydować?
    Jest jakaś wyrocznia?

  • 130. Data: 2009-12-09 10:23:10
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > Zwykle mądrzejszych, ale to czy oni są mądrzejsi kto ma decydować?
    > Jest jakaś wyrocznia?

    Tak. Nazywa się Wojciech "wiem wszystko najlepiej" Puchar.

    Jak rozumiem prąd też wymyśliłeś prywatnie, bo po co korzystać z dorobku
    ludzkości?

    pozdr,
    fEnIo