  • 111. Data: 2009-12-07 14:13:00
    Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Tak, dokładnie tak. Jako osoba, która pracuje tu i ówdzie, wykonuje
    > takie i inne zlecenia uważam, że każdy szanujący się administrator może
    > a nawet jego obowiązkiem jest uzurpować sobie prawo do jedynej słusznej
    > linii postępowania.

    Na swoim serwerze i wśród swoich klientów. To jest prawda.

    > które są przeznaczone dla malućkich musisz mieć świadomość zysku/straty.
    > Zyskiem jest uniemożliwienie działania botnetów, tak jak to działo się

    Też się zgadzam, niech TP robi co chce ale nie wolno zmieniać zasad w czasie
    trwania gry czyli umowy terminowej, ani zmuszać do wykonywania dodatkowych
    czynności tylko po to aby móc łaskawie zachować warunki umowy.

    Co do samego pomysłu to uważam za błędny, ale to już moje zdanie.

    Natomiast wprowadzenie go na chama z butami dotychczasowym klientom jest
    niedopuszczalne.

  • 112. Data: 2009-12-07 23:01:27
    Od: jacki <c...@i...pl>

    Wojciech Puchar pisze:
    <ciach>

    Wątek toczy się już dość długo. Na początku używałeś argumentu: "ile
    czasu zajmie mi przekonfigurowanie serwera, ile czasu zajmie mi
    przekonfigurowanie klientów". Nie wiem jak inni grupowicze, ale według
    mnie zamiast siedzieć 24h/dobę na tej grupie, już dawno byś to zrobił i
    zapomniał o problemie. Ja swój serwer przerobiłem ze 2-3 miesiące temu
    (chociaż neostrada to <1% klientów), do odpowiednich klientów wysłałem
    maila z uwagą co szykuje TP i nawet nie zauważyłem kiedy przyszedł
    01.XII.2009 (no w sumie zmniejszyła mi się liczba "rejectów" na
    serwerze). Zatem mam do Ciebie prośbę: Zamiast siedzieć tutaj i się
    żalić, przekonfiguruj co masz przekonfigurować i zajmij się normalnymi
    sprawami...

    Andrzej Jackiewicz
    jacki(at)idealan.pl

  • 113. Data: 2009-12-08 00:56:14
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

    No chyba ze mu wlasnie paskudne TP ucielo dojna krowe, bo kolega pieniacz
    zyl z wysylania spamu :-)

    k.

  • 114. Data: 2009-12-08 06:34:28
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

> [...]
    > przekonfigurowanie klientów". Nie wiem jak inni grupowicze, ale według
    > mnie zamiast siedzieć 24h/dobę na tej grupie, już dawno byś to zrobił i

    Szczególnie gdy ktoś jest w warszawie i ma router który ktośtam mu
    konfigurował i on nawet nie zna do niego hasła.

    Ale już problemu nie ma rachunek wystawił tepsie.

  • 115. Data: 2009-12-08 06:35:04
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > No chyba ze mu wlasnie paskudne TP ucielo dojna krowe, bo kolega pieniacz
    > zyl z wysylania spamu :-)

    Zaczyna Pan wysyłać fałszywe oskarżenia.

  • 116. Data: 2009-12-08 07:06:13
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Wojciech Puchar pisze:

    > Szczególnie gdy ktoś jest w warszawie i ma router który ktośtam mu
    > konfigurował i on nawet nie zna do niego hasła.
    >
    > Ale już problemu nie ma rachunek wystawił tepsie.

    A co ma router do portu 25? No chyba, że ktoś konfigurował firewall bez
    pomyślunku i wiedzy, z blokadą portu 587, ale to znaczy, że
    konfigurujący to dyletant.

    wer

  • 117. Data: 2009-12-08 07:18:47
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Wojciech Puchar napisał(a):

    > Zaczyna Pan wysyłać fałszywe oskarżenia.

    Nie zesraj się z tego powodu.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 118. Data: 2009-12-08 07:19:46
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule b...@n...pl napisał(a):

    > A co ma router do portu 25? No chyba, że ktoś konfigurował firewall bez
    > pomyślunku i wiedzy, z blokadą portu 587, ale to znaczy, że
    > konfigurujący to dyletant.

    E tam od razu dyletant. Pewnie rodzina Puchara i zablokował BO MOŻE!

    pozdr,
    fEnIo

  • 119. Data: 2009-12-08 08:54:19
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Nie zesraj się z tego powodu.

    odrobine kultury.

  • 120. Data: 2009-12-08 08:55:14
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > A co ma router do portu 25?

    To że z powodu zmiany przez TP warunków umowy w trakcie jej trwania przestała działa
    usługa tak jak poprzednio. W celu jej przywrócenia klient był zmuszony
    wykonywać dodatkowe czynności.