  • 1. Data: 2010-01-28 13:05:00
    Temat: snapshot czym jest....??
    Od: "hehehe" <...@...ccc>

    Witam!

    Szukam informacji bardzo technicznych jak moge to ująć mówiących o tym
    czym jest snapshot zrobiony z poziomu systemu plików itd. Szukam na
    internecie i same ogólniki ludzie piszą i mnie interesuje konkrety jak
    wyglada organizacja sektorów na dysku itd po wykonaniu snapshota.... ma ktoś
    dostep do takiej dokumentacji?

    Pozdro - MJ

  • 2. Data: 2010-01-28 13:14:44
    Temat: Re: snapshot czym jest....??
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 28 Jan 2010 14:05:00 +0100, hehehe napisał(a):

    > Szukam informacji bardzo technicznych jak moge to uj?ae mówi?cych o tym
    > czym jest snapshot zrobiony z poziomu systemu plików itd. Szukam na
    > internecie i same ogólniki ludzie pisz? i mnie interesuje konkrety jak
    > wyglada organizacja sektorów na dysku itd po wykonaniu snapshota.... ma
    > kto? dostep do takiej dokumentacji?

    Takich szczegółów nie znajdziesz bo każdy robi to po swojemu. Jeśli
    chodzi o informacje ogólne to polecam artykuł w Networld 01/2010.

  • 3. Data: 2010-01-28 13:46:36
    Od: "hehehe" <...@...ccc>

    dzieks za artykłuł lepszy niz te które widziałem ale niestety nie
    wystarczający :-]

    pozdr

  • 4. Data: 2010-01-28 13:48:41
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "hehehe"
> [...]
    >internecie i same ogólniki ludzie piszą i mnie interesuje konkrety jak
    >wyglada organizacja sektorów na dysku itd po wykonaniu snapshota....

    Nijak. Mieszasz dwie rzeczy. Organizację logiczną danych i ich zapis
    fizyczny. A snapshotów masz tyle, ile rozwiązań, w których się je
    stosuje.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 5. Data: 2010-01-28 13:57:57
    Od: "hehehe" <...@...ccc>

    musi jestes dzik ześ sie tak wypowiedział w tej dziedzinie.....

  • 6. Data: 2010-01-28 13:58:55
    Od: "hehehe" <...@...ccc>

    pozatym nie chodzi mi o rodzaje snapshotów ale pytałem się o technologie
    tworzenia snapshotów, ogólną.

  • 7. Data: 2010-01-28 14:03:18
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "hehehe"
    >pozatym nie chodzi mi o rodzaje snapshotów ale pytałem się o technologie
    >tworzenia snapshotów, ogólną.

    1. Pisz pod cytatem
    2. Technologia to coś innego niż ci się wydaje
    3. Ogólnie, to jest tak, że się zapamiętuje stan na dany moment. A jak
    to jest zrobione, to już jest mocno zróżnicowane w zależności od
    aplikacji.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 8. Data: 2010-01-28 14:21:55
    Od: "hehehe" <...@...ccc>

    a jakies konkrety???????? a nie ogólniki?

  • 9. Data: 2010-01-28 17:36:14
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "hehehe" <...@...ccc> napisał w wiadomości
    >a jakies konkrety???????? a nie ogólniki?
    >

    > "Ogólnie, to jest tak, że się zapamiętuje stan na dany moment" - ....

    Konkretnie to pod cytatem odpowiadaj.
    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 10. Data: 2010-01-28 19:48:13

> [...]