  • 1. Data: 2002-07-22 17:38:22
    Temat: Re: bigvent - netlandia - warszawa ?
    Od: rasz <r...@k...pulse.pdi.net>

    "Pawel Czajka" <p...@n...czajka.pl> wrote in
    news:ahf0gb$64q$1@server.chipdrive.pl:

    > BigVent - duza firma sprzedajaca uslugi, produkty np. firmy Veritas,
    > firma porzadna tyle wiem.
    > Wiecej poczytaj na ich glownej stronie

    o bigvencie to ja wiem :), chodzilo mi raczej o netlandie, jak znalazlem w

  • 2. Data: 2002-08-01 19:07:28
    Od: "Alex D.B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rasz" <r...@k...pulse.pdi.net> napisał w wiadomości

    > o bigvencie to ja wiem :), chodzilo mi raczej o netlandie, jak znalazlem w

    Serdecznie odradzam korzystanie z uslug tej firmy.
    Chyba, ze chcesz byc oszukiwany i okradany. Albo z dnia na dzien przestanie
    dzialac, i przez 4 miesiace beda obiecywac ze "juz jutro"
    Cala ta netlandia to "projekt kupiony od firmy ATJ" - mialem lacze od nich.
    przestalo dzialac w polowie kwietnia, jakas cziksa odezwala sie laskawie
    tydzien temu. I byla cakowicie niekompetentna, i nie chciala oddac mi moich
    pieniedzy. Oczywiscie po ATJ nie zostaly nawet krzesla.
    Poza tym, pamietaj o niekompetentnych adminach, co potrafia "uszczęsliwic
    cie" transparentnym proxym, chociaz nie umieja go skonfigurowac. O
    przepuszczaniu VPN to juz nawet nie wspomne - pol roku walczylem.
    Od jakiegos czasu uzywam neostrady, i jest 100 razy lepiej.

    Alex D.B.
    "W posredniaku patrzylem, nic dla mnie"

  • 3. Data: 2002-08-02 09:49:12
    Od: "Chromos" <chromos@_o2.pl>

> [...]
    > przepuszczaniu VPN to juz nawet nie wspomne - pol roku walczylem.
    > Od jakiegos czasu uzywam neostrady, i jest 100 razy lepiej.

    Potwierdzam w 100% te slowa - tez bylem klientem netlandii. Teraz mam neo+.
    Chromos

  • 4. Data: 2002-08-06 20:14:05
    Od: Krzysztof Bober <k...@n...pl>

    On Fri, 02 Aug 2002 11:49:12 +0200, Chromos wrote:

> [...]

    Jestem klientem atju od roku. Rowniez potwierdzam, ze to co oferowal atj to byl
    horror.
    Najgorsze byly czeste awarie, ktore rozwiazywano przez tydzien a nawet dluzej.
    Doproszenie sie o adres routowalny
    czy rdns tez trwalo wieki. Dzialanie internetu tez pozostowialo wiele do zyczenia.
    Placilem za
    256kbit/s a dostawalem ok. 180Kbit/s. W weekendy mogles zapomniec o internecie.

    Korzystanie z internetu
    z atju wygladalo tak, ze przychodzilem z pracy do domu i modlilem sie zeby dzialalo.
    Poza tym nie podobal mi sie olewczy stosunek do klienta. Bylo o tyle dobrze,
    ze nie trzeba bylo placic za niedzialajacy internet. Tyle odnosnie atju.

    W kazdym razie od czerwca, czyli momentu wykupienia projektu przez bigvent i
    przeksztalcenie w netlandie jest nieporownywalnie lepiej. Ja jestem w lekkim
    szoku. Jak do tej pory (2miechy) byly dwie krotkie awarie, z tego co wiem ze wzgledu
    na brak pradu. W kazdym
    razie przywrocenie internetu trwalo niespelna godzine, a nie tydzien. Poza tym
    nareszcie mam taka predkosc za
    jaka place (256kbit/s) i musze przyznac, ze nareszcie internet chodzi
    dobrze, a czasami wrecz rewelacyjnie. Czasy do bramki sa jednocyfrowe i
    nareszcie mozna pograc po sieci. Polepszono obsluge klienta. Doczekanie sie na
    adres routowalny i rdns trwalo jeden dzien. Poza tym z tego co wiem
    netlandia nie uzywa juz transparent proxy. W kazdym razie TERAZ osobiscie
    polecilbym uslugi tej firmy. Podoba mi sie, ze traktuja kazdego klienta
    indywidualnie i mozna dogadac sie w roznych kwestiach. Poza tym
    wykupienie internetu jest dosc bezpieczne, bo w ciagu 3miechow mozna
    rozwiazac umowe i uzyskac zwrot kasy.

    KB.

  • 5. Data: 2002-08-06 21:37:37
    Od: "Chromos" <chromos@_o2.pl>

    k...@n...pl wrote:
    > W kazdym razie od czerwca, czyli momentu wykupienia projektu przez bigvent
    > przeksztalcenie w netlandie jest nieporownywalnie lepiej. Ja jestem w
    lekkim
    > szoku.

    OK, ale za 200zl masz 256kbit/s - neo+ za 179zl masz 512kbit/s.
    To tylko taka malutka roznica ;)
    Pzdr

  • 6. Data: 2002-08-07 18:38:34
    Od: Krzysztof Bober <k...@n...pl>

    On Tue, 06 Aug 2002 23:37:37 +0200, Chromos wrote:

    > lekkim
    >
    > OK, ale za 200zl masz 256kbit/s - neo+ za 179zl masz 512kbit/s. To tylko
    > taka malutka roznica ;)
    > Pzdr

    Nie, w netlandii 256Kbit/s masz za 149zl (p. www.netlandia.pl).
    Poza tym wydaje mi sie, ze oferta netlandii przebija neo+. W tej
    cenie masz po pierwsze lacze synchroniczne (256/256), co w moim
    przypadku jest bardzo pomocne (mam postawiony serwer, gdzie upload
    tez jest wazny). Po drugie mozesz dostac staly adresIP + rDNS.
    Poza tym masz darmowe utrzymanie zarejestrowanej domeny na ich
    serwerach. Nie liczac 4kont pocztowych i 4 aliasow, kazde po 50M,
    konta FTP/WWW 100M. Maja bramke IPv6, VPN.
    Cos tam niedawno dostalem w mailu na temat VoIP.
    Dlatego nie ukrywam ze neo+ w moim przypadku odpada. Poza tym jakis
    rok temu mialem sdi i reakcja na awarie pozostawiala naprawde
    duzo do zyczenia. Tak naprawde nie bylo zadnego biura obslugi i
    musialem dzwonic bezposrednio na komorke goscia, ktory to instalowal.
    Oczywiscie gostek nie zawsze odbieral. Nie wiem jak jest w neo+,
    ale przynajmniej w netlandii jest miejsce, gdzie mozna normalnie
    zglosic jakis problem czy awarie. Tak czy owak, jezeli neo+
    rozszerzylo by swoja oferte o uslugi dodane, to zastanawialbym sie,
    ale jak narazie wole netlandie.