  • 1. Data: 2002-07-19 16:34:35
    Temat: internet - zabierzow
    Od: "Radek Zaleski" <r...@i...pl>

    Szukam dostawcy internetu dzialajacego w rejonie Zabierzowa, k. Krakowa.

    Radoslaw Zaleski

  • 2. Data: 2002-07-20 18:24:03
    Temat: Re: internet - zabierzow
    Od: "==A=Q=Q==" <m...@p...onet.pl>

    > Szukam dostawcy internetu dzialajacego w rejonie Zabierzowa, k.
    Krakowa.
    > Radoslaw Zaleski

    heh powodzenia dobrze bedzie jak modem ci będzie dzialał

  • 3. Data: 2002-07-20 19:22:14
    Od: "Radek Zaleski" <r...@i...pl>

    > Krakowa.
    >

    > heh powodzenia dobrze bedzie jak modem ci będzie dzialał

    Yep:(. Modem dziala ledwo, ledwo, najczesciej laczy sie na 9.600 lub
    kolo tego. Tragedia! A to tylko 10km od duzego miasta...

  • 4. Data: 2002-07-22 10:45:10
    Od: m...@m...eu.org (Mrooveq)

    In article <1...@a...krakow.dialup.inetia.pl>,
    Radek Zaleski wrote:
    > Yep:(. Modem dziala ledwo, ledwo, najczesciej laczy sie na 9.600 lub
    > kolo tego. Tragedia! A to tylko 10km od duzego miasta...

    Jesli mieszkasz na gorce, to pogadaj z kims udostepniajacym radyjka,
    np KKI (baza na Legu - dosc daleko :/), Internet Polska (hehe, ale to inna
    historia ;) kiedys mieli podobno baze m.in. na kopcu kosciuszki),
    Tele2 (nie wiem, czy cokolwiek ich bedzie widziane od Ciebie), Pro Futuro
    (biurowiec (chyba Biprostal, czy cos w tym stylu) na Krolewskiej).
    Z bardzo gornej polki SatSystems (www.satsystems.portals.pl), ale to tylko
    po to, zeby pokazac ze sie da podlaczyc prawie wszedzie ;)

    Bedzie drogo, bedziesz musial poszukac "wspolnikow" na lacze. No i bedziesz
    musial zalatwic z nimi, zeby dali cos dobrego na taka odleglosc.

    Ewentualnie mozesz poszukac kogos bardziej lub mniej znajomego, kogo widzisz
    bezposrednio i do niego postawic sobie wlasna radiolinie, teoretycznie da sie
    takie stawiac do 100km przy 1Mbps, choc instalacja wychodzi wtedy dosc drogo :/
    Ale jednorazowo - placisz tylko znajmomemu za udostepnienie jakies grosze ;)

    Ogolnie jednak masz marna sytuacje :/

    Pozdrawiam i zycze powodzenia i duuuzo szczescia :)
    Adam Frankowski

  • 5. Data: 2002-07-22 17:38:28
    Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl>

    "Radek Zaleski" news:18805-1027192826@as2-204.krakow.dialup.inetia.p
    > Modem dziala ledwo, ledwo, najczesciej laczy sie na 9.600 lub
    > kolo tego. Tragedia! A to tylko 10km od duzego miasta...

    Kraków to duża wieś.
    Z dostępem do netu w tym mieście jest kiszka.
    A tepsa to są tu największe dziady.
    Pół roku nie mogli zestawić jednej pary do mojego bloku na Krowodrzy - nowe
    pary były już fizycznie podciągnięte ale oni jeszcze tego nie mieli w
    papierach.
    W takim wypadku dostawca olał telekomunę (bo ileż można się prosić wielkiego
    króla o jedną parę) i postawił radiolinię.
    Czy kiedyś doczekam się w Krakowie naprawdę jakiejś konkurencyjnej firmy do
    telekomuny z przystępnymi cenami dla przeciętnego człowieka ?

  • 6. Data: 2002-07-22 23:42:18
    Od: "Radek Zaleski" <r...@i...pl>

> [...]
    > Z bardzo gornej polki SatSystems (www.satsystems.portals.pl), ale to tylko
    > po to, zeby pokazac ze sie da podlaczyc prawie wszedzie ;)

    Dzieki za pomoc. Pro Futuro patrzylem, ceny odstraszaja. Zobacze KKI.
    Oczywiscie, musialbym to robic na spolke, 4-5 osob.

    > Ogolnie jednak masz marna sytuacje :/
    >
    > Pozdrawiam i zycze powodzenia i duuuzo szczescia :)

    Nie musisz mi mowic, dzieki za dobrze zyczenia.

  • 7. Data: 2002-07-24 16:02:22
    Od: Marcin Wieczorek <i...@g...pl>

    On Fri, 19 Jul 2002 16:34:35 +0000 (UTC),
    Radek Zaleski <r...@i...pl> wrote:
    > Szukam dostawcy internetu dzialajacego w rejonie Zabierzowa, k. Krakowa.

    Dzisiaj przejezdzalem przez Zabierzow - widzialem tam jakas kawiarenke
    internetowa - oni nie udostepniaja sieci dalej?

    Marcin Wieczorek
    m...@k...pl

  • 8. Data: 2002-08-01 19:06:55
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, "Radek Zaleski" <r...@i...pl> wrote:

    > Dzieki za pomoc. Pro Futuro patrzylem, ceny odstraszaja. Zobacze KKI.
    >Oczywiscie, musialbym to robic na spolke, 4-5 osob.

    Ostatni dostałem ulotkę air2.net, czyli Tele2 - 99zł+VAT miesięcznie, 299+VAT
    instalacja, i właśnie dla grup - proponują 128k dla 5-6 abonentów, 256k dla
    7-8, 512k dla 9-10 (prosty rachunek wykazuje, że opłaca się wobec tego mieć
    większą grupę). Jeśli chodzi o pokrycie:

    "Jeżeli są Państwo zainteresowani naszą usługą prosimy o wypełnienie
    formularza zamówienia. Z przyczyn technicznych nie możemy obecnie dokonać
    pomiaru zasięgu za pośrednictwem strony internetowej. W ciągu maksymalnie 7
    dniu skontaktuje się z Państwem nasz przedstawiciel, celem uzgodnienia terminu
    dokonania bezpłatnego pomiaru zasięgu. Prosimy o umożliwienie mu wejścia na
    dach budynku, w którym ma być zainstalowana usługa."
    (http://www.tele2.pl/index.php?section=internet_ind&
    sub=pomiar_zasiegu_ind&city=krakow)

    --
    Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow O