  • Data: 2002-08-01 19:07:28
    Temat: Re: bigvent - netlandia - warszawa ?
    Od: "Alex D.B." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rasz" <r...@k...pulse.pdi.net> napisał w wiadomości
    news:Xns9252EE5BD883niema@193.110.120.9...

    > o bigvencie to ja wiem :), chodzilo mi raczej o netlandie, jak znalazlem w

    Serdecznie odradzam korzystanie z uslug tej firmy.
    Chyba, ze chcesz byc oszukiwany i okradany. Albo z dnia na dzien przestanie
    dzialac, i przez 4 miesiace beda obiecywac ze "juz jutro"
    Cala ta netlandia to "projekt kupiony od firmy ATJ" - mialem lacze od nich.
    przestalo dzialac w polowie kwietnia, jakas cziksa odezwala sie laskawie
    tydzien temu. I byla cakowicie niekompetentna, i nie chciala oddac mi moich
    pieniedzy. Oczywiscie po ATJ nie zostaly nawet krzesla.
    Poza tym, pamietaj o niekompetentnych adminach, co potrafia "uszczęsliwic
    cie" transparentnym proxym, chociaz nie umieja go skonfigurowac. O
    przepuszczaniu VPN to juz nawet nie wspomne - pol roku walczylem.
    Od jakiegos czasu uzywam neostrady, i jest 100 razy lepiej.

    Alex D.B.
    "W posredniaku patrzylem, nic dla mnie"