  • Data: 2002-08-07 18:38:34
    Temat: Re: bigvent - netlandia - warszawa ?
    Od: Krzysztof Bober <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 06 Aug 2002 23:37:37 +0200, Chromos wrote:

    > lekkim
    >
    > OK, ale za 200zl masz 256kbit/s - neo+ za 179zl masz 512kbit/s. To tylko
    > taka malutka roznica ;)
    > Pzdr

    Nie, w netlandii 256Kbit/s masz za 149zl (p. www.netlandia.pl).
    Poza tym wydaje mi sie, ze oferta netlandii przebija neo+. W tej
    cenie masz po pierwsze lacze synchroniczne (256/256), co w moim
    przypadku jest bardzo pomocne (mam postawiony serwer, gdzie upload
    tez jest wazny). Po drugie mozesz dostac staly adresIP + rDNS.
    Poza tym masz darmowe utrzymanie zarejestrowanej domeny na ich
    serwerach. Nie liczac 4kont pocztowych i 4 aliasow, kazde po 50M,
    konta FTP/WWW 100M. Maja bramke IPv6, VPN.
    Cos tam niedawno dostalem w mailu na temat VoIP.
    Dlatego nie ukrywam ze neo+ w moim przypadku odpada. Poza tym jakis
    rok temu mialem sdi i reakcja na awarie pozostawiala naprawde
    duzo do zyczenia. Tak naprawde nie bylo zadnego biura obslugi i
    musialem dzwonic bezposrednio na komorke goscia, ktory to instalowal.
    Oczywiscie gostek nie zawsze odbieral. Nie wiem jak jest w neo+,
    ale przynajmniej w netlandii jest miejsce, gdzie mozna normalnie
    zglosic jakis problem czy awarie. Tak czy owak, jezeli neo+
    rozszerzylo by swoja oferte o uslugi dodane, to zastanawialbym sie,
    ale jak narazie wole netlandie.