  • Data: 2020-08-11 23:59:16
    Temat: Re: bierna pojemnosciowa
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/08/2020 22:25, J.F. wrote:
    > Jaki to jest sensowny czas ? Bo to tylko 3A ...

    Hmm do rozruchu benzyny to, powiedzmy, 2.5kWs wystarczy. Jakieś 0.5Wh
    trzeba przelać. Minuty przy mocy 40W? Może przeszkodą jest to że słabo
    naładowany akku ma wysoką rezystancję i trzeba jednak podładować więcej.

    > U mnie w aucie bez kluczyka gniazdo jest odciete.

    Ojtam ;) Maska też zamknieta. Deadlock.

    > A jak ktos nie ma ksenonow ?

    Do było by miło jak by ktoś im wbudował taki odcinacz. Aby nie
    rozładować akku do zera. Ale nie doczekam się, samochody są ciągle w
    erze przekaźników, tranzystora nie wymyślili.

    > IMO bezsens. Gdyby jeszcze o duza kwote chodzilo, ale uruchomienie
    > pojazdu to drobiazg.

    Złotówy robią to za 20zł. Oczywiscie jak im się zechce odłożyć rebusy i
    nie będzie to dalej jak 20m.