  • Data: 2020-08-14 11:27:49
    Temat: Re: bierna pojemnosciowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 13.08.2020 o 19:30, Michal Jankowski pisze:
> [...]

    Czyzby zrobil sie powazny problem ?
    To tak wszystkim czy masz solary ?

    >Na przykład pompa ciepła.

    W mieszkaniu to bardziej lodowka, wentylatory jak ktos uzywa, klima.

    Patrzylem wlasnie u rodzicow - 4000kWh i 3500kVAr.
    i 111kVAh - to chyba pojemnosciowa.

    Troche duzo tej indukcyjnej - tam tylko lodowka chodzi, odkurzacz
    czasem i pralka.
    A pojemnosciowej jakos malo ... albo telewizor ma korekte, albo takich
    drobiazgow nie licza ... a moze licznik sumuje w godzine czy kwadrans
    i lodowka kompensuje ...

    J.