  • 41. Data: 2013-05-25 22:53:45
    Temat: Re: bezsens cenowy na allegro - dla kupujących telefony
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:knr7p3$r93$1@dont-email.me...

    > Były już jakieś propozycje aby sklepy kasowały gości za wejście
    > jakąś tam syboliczną kwotę którą wliczanoby w cenę zakupu...
    > Jeśli nie kupisz nic, to ta kwota jest opłatą za "macanie" i wnoszenie
    > na butach błota do sklepu :-) Nie wiem czy to się jednak przyjmie.

    http://gawker.com/5992350/store-charges-five+dollar-
    just-looking-fee-to-prevent-people-from-browsing-wit
    hout-buying

  • 42. Data: 2013-05-25 23:24:40
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 24.05.2013 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Wiele osob nie zrobi przesiadki, pomimo poczatkowego entuzjazmu obecnie
    > nie widze potrzeby zakupu SGS3 czy SGS4. Tym bardziej, ze wciaz
    > pojawiaja sie na SGS2 aktualizacje.

    Nie szkodzi, jesteś zadowolony i nawet o tym piszesz, kiedyś w końcu
    zmienisz i raczej wiadomo co kupisz. Większość dopiero kupi pierwszego
    smatrfona. Z tych co już mają, większość zmieni telefon razem z promocją
    co 2 latka. W praktyce da się zawalczyć tylko o tych co sami powiedzą,
    jaki/jakiej marki chcą telefon, to ma Apple, teraz o to zabiega Samsung.

    > Chyba sie zgodzisz, ze narzut na SGS4 obecnie jest znacznie wyzszy niz
    > na SGS2?

    Ja nie wiem, sądzę że produkcja SGS2 nie kosztuje już tyle co przed
    premierą, a te już wyprodukowane, można tylko sprzedać lub zutylizować.

    > Pewnie, ze nie jest to strata, ale tez nie jest to zysk taki jaki moglby
    > byc.

    To jest najlepsze co można zrobić by wygrać na rynku i dobrze zarobić.
    Przynajmniej tak mi się wydaje, patrząc też z własnej perspektywy.
    bo...
    Kiedyś kupiłem SG i7500, bo miał co czego pożałowało HTC w pierwszych
    androidach, niestety zapomnieli o RAM i update. Dlatego m.innymi nie
    mam obecnie i nie planuję zakupu Samsunga.

    Na szczęście dla nich w ogóle mało kto kupił SG i7500.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 43. Data: 2013-05-25 23:44:14
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "PlaMa" napisał:

    > to gdzie poleciłbyś kupować telefony?

    Tam, gdzie można je przed zakupem pomacać, a nie polegać tylko na
    zapewnieniach dreśka, że telefon jest "jak nowy, używany przez kobietę", co
    zazwyczaj oznacza ledwo trzymający się kupy szmelc. I tam, gdzie przekazując
    swoje pieniądze, otrzymujesz towar od razu, a nie w bliżej nieokreślonej
    przyszłości, o ile w ogóle. Ja ostatni telefon dla córki kupiłem via
    Gumtree.

    > Tylko nie pisz, że u operatorów ratami w abonamencie.

    Dlaczego? Dużo ludzi kupuje na kredyt, a raty u operatorów nie były jakieś
    szczególnie wysokie. Piszę: były, bo wraz z rozwojem ofert "no limit"
    poprzednie kalkulacje biorą w łeb. Chociaż dla mnie 400 minut w abonamencie
    jest praktycznie "no limit" ;->

    JoteR

  • 44. Data: 2013-05-26 08:15:03
    Temat: Re: bezsens cenowy na a..o - dla kupujących telefony
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "JoteR" <u...@i...eu>

> [...]
    > przekazując swoje pieniądze, otrzymujesz towar od razu, a nie w bliżej
    > nieokreślonej przyszłości, o ile w ogóle. Ja ostatni telefon dla córki

    Co Ci przeszkadza kupować tak na A..o ?

  • 45. Data: 2013-05-26 08:59:36
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-25 23:44, JoteR pisze:

> [...]
    > tam, gdzie przekazując swoje pieniądze, otrzymujesz towar od razu, a
    > nie w bliżej nieokreślonej przyszłości, o ile w ogóle. Ja ostatni

    Ale co za problem? Idziesz do komisu GSM który jest praktycznie teraz w
    każdym większym markecie i macasz używkę do woli.
    Co się po zakupie będzie działo to już taka sama loteria, z tym, że
    łatwiej wrócić na stoisko i ręcznie wytłumaczyć w czym problem.

    Jeśli chodzi o nowy to właśnie przed zakupem tydzień temu porównałem
    sobie - aledrogo - 650zł, stoisko GSM z opcją macania i wielokrotnie
    przemacany: 790zł.
    Gdzie kupiłem?

    --
    Irokez

  • 46. Data: 2013-05-26 09:41:50
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "John Kołalsky" napisał:

    > Co Ci przeszkadza kupować tak na A..o ?

    Idiosynkrazja, ta w rozumieniu wiechowskim ;->

    JoteR

  • 47. Data: 2013-05-26 09:42:38
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Irokez" napisał:

    > Ale co za problem? Idziesz do komisu GSM

    Ale zdefiniuj ten problem, bo ja pisałem o czymś innym.

    JoteR

  • 48. Data: 2013-05-26 13:13:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 May 2013 15:53:45 -0500, Pszemol napisał(a):

    > http://gawker.com/5992350/store-charges-five+dollar-
    just-looking-fee-to-prevent-people-from-browsing-wit
    hout-buying

    No i ? Bo to juz 2 miesiace minely, powinno sie wyjasnic - kartka
    zniknela, sklep zbankrutowal, okazalo sie ze bez gapiow da sie wyzyc,
    czy 5$ to w sam raz i obie strony sa zadowolone ?

    Z tym ze jesli dobrze widze, to sklep specjalny - z zywnoscia
    bezglutenowa. Moze moga sobie pozwolic.

    J.

  • 49. Data: 2013-05-26 21:44:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 25 May 2013 15:09:22 +0200, "Tomek" <n...@o...pl> wrote:
    > Masz jakiś wykaz sklepów, w których mógłbym po weekendzie oddać
    kino domowe,
    > TV i kamerę cyfrową, bo nie przypadły mi do gustu?

    Media markt, w poprzednia sobote oddalem tuner tvsat po tygodniu
    używania, nie przypadł mi go gustu jego toporny interfejs. Przyjęli
    bez pytania, każde oddali.

    --
    Marek

  • 50. Data: 2013-05-27 12:46:56
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    PlaMa nabazgrał(a):

    > Chris! Ja Cię proszę! Ceny lepsze niż Allegro? JAK? Jak szukałem telefonów
    > to mieli +200-500 zł do tego co oferowało allegro z przesyłką.

    Porównaj dokładnie te same produkty i zobacz ...