eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmbezprawie (?) w PLay › Re: bezprawie (?) w PLay
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-medi
    a.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    Date: Mon, 08 Apr 2013 18:07:05 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
    Thunderbird/17.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: bezprawie (?) w PLay
    References: <51609ae5$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjtmfs$ntc$1@node2.news.atman.pl> <kjtuel$rqv$1@mx1.internetia.pl>
    <kju06c$3cj$1@node1.news.atman.pl> <kju2f2$4ch$1@node2.news.atman.pl>
    <kju6ag$8a1$1@node2.news.atman.pl> <kju8dl$a99$1@node2.news.atman.pl>
    <kjul1j$ptb$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <kjul1j$ptb$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 126
    Message-ID: <5162eb2a$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1365437227 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26691 82.139.18.228:52115
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 6280
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1044316
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-08 16:43, Trybun pisze:
    > W dniu 2013-04-08 13:07, Artur Maśląg pisze:
    >>
    >>> Co to ma do terroru wobec konsumenta?
    >>
    >> Jakiego terroru? Podpisałeś na własne życzenie i zgodziłeś się na
    >> warunki zawarte w umowie.
    >
    > Masz się za rozumnego człowieka? Myślę że tak, a więc przyjmij do
    > wiadomości - mamy w kraju limitowane częstotliwości radiowe,
    > zawłaszczyło je kilku terrorystów którym się wydaje że moga wszystko, i

    Litości - jakie zawłaszczenie i jacy terroryści?

    > tak jest w istocie bo one ma dla nich żadnej alternatywy, rozumiesz
    > MUSISZ się zgodzić na to co ci proponują bo inaczej nie będziesz miał
    > nic.

    Widzisz, jak się chce korzystać z jakichś usług/towarów to niestety
    trzeba zaakceptować warunki na jakich miałyby być świadczone/sprzedane.
    Głodny chodzić nie lubię to kupię bułkę która mi smakuje, buty tez
    wybiorę raczej wygodniejsze niż tańsze. W zakresie usług o charakterze
    powszechnych to z telefonią komórkową jest całkiem nieźle.

    > I tu moje pytanie o Twój rozum,

    Mam on się dobrze.

    > bo zaiste zupełnie nie pojmuję
    > Twojego rozgrzeszenia, Twojego entuzjazmu na takie postępowanie
    > terrorystów.

    A to już Twoje imaginacje.

    >> Nie, jest kontynuowana na jakichś tam zasadach - opisanych w umowie,
    >> którą już podpisałeś dawno temu.
    >
    > Ale ja podpisałem cyrograf na termin! Gdybm był zainteresowany dalszym
    > świadczeniem usług to zgłaszam akces i wszystko gra. Nikt d*py nie
    > zawraca staniem w kolejkach po to żeby złożyć wypowiedzenie klientowi
    > który postanowił nie przedłużać umowy.

    Przecież pisałem - czytaj umowę i jak się nie podoba to złóż od razu
    brak woli kontynuacji świadczenia usług.

    >> Ponieważ umowa zasadniczo na tę samą usługę jest jedna dla
    >> wszystkich klientów i zasadniczo nikt nie chce, by usługa jako
    >> taka została nagle zakończona. Kończą się warunki promocyjne
    >> to mamy dwa wyjścia:
    >> 1. wypowiedzieć/zrezygnować z umowy.
    >> 2. podpisać aneks itd. i kontynuować umowę na kolejnych warunkach
    >> specjalnych.
    >
    > Zasadniczo to Ty nie przypisuj innym swoich upodobań do bycia na
    > łańcuchu.

    ROTFL - trafiłeś jak kulą w plot. Nie raz już pisałem o tym, że często
    nie warto podpisywać umów długoterminowych ("lojalek"), ponieważ
    warunki mogą się mocno zmienić.

    > Normalne klient podpisuje umowę na termin i chwilą jej
    > wygaśnięcia chce być wolnym człowiekiem, a nie rozwiązywaniem problemów
    > jakie niosą skutki jej wypowiadania.

    Hmmm - głupia sprawa jakby tak nagle telefon przestał działać i numer
    znany od 16 lat został utracony. Utratę porannych wiadomości bym
    przebolał ;)

    > Miałeś możliwość w ostatnich latach podpisać umowę która nie jest
    > "promocyjna"?

    Bez problemu, szkoda tylko że niekoniecznie była dla mnie sensowna.

    >>> Konieczność wypowiadania umów terminowych jest bandytyzmem i nie ma na
    >>> to żadnego wytłumaczenia.
    >>
    >> To nie są umowy terminowe sensu stricte - terminowe są tylko warunki
    >> realizacji usług.
    >
    > A co to zmienia - dlaczego wygaśnięcie umowy na świadczenie usług nie =
    > definitywnemu pożegnaniu z firma je świadczącą?

    Ponieważ podpisałeś/zgodziłeś się na inne warunki?

    >> O, z Orange też miałeś problem? Nie sadzisz, ze coś dużo tych
    >> "przypadków"?
    >
    > Faksy z saloonu podobno dochodziły do centrali nieczytelne.

    Wcale się nie dziwię :)

    > Czego Ty bronisz?

    Ja? Niczego nie bronię - staram się tylko wytłumaczyć skutek
    zapisów w umowie, który to zaakceptowaliście własnym podpisem.

    >> Jaki terroryzm? Znakomitej większości to pasuje i intencją takich usług
    >> jest ich ciągłe świadczenie to czasu rezygnacji. Możesz taką rezygnację
    >> od razu złożyć w momencie zawierania umowy. Nie ma żadnego terroru.
    > Jakiej znakomitej - pokaż mi jednego normalnego człowieka który lubi
    > tracić swój czas, a często i pieniądze po to żeby wypowiadać umowę
    > podpisaną na termin...

    Widzisz, nie trzeba tracić czasu, nie trzeba tracić pieniędzy. Tak
    szczerze to nie znam też ludzi, którzy podpisując umowę o świadczenie
    długoterminowe usług telekomunikacyjnych, byliby zainteresowani
    utratą tych usług (w tym i w szczególności numeru telefonu) z racji
    np. przeoczenia końca umowy "promocyjnej". W innych przypadkach
    to prepaid i chyba też wiele osób woli zachować numer niż go
    stracić.

    >> Przestań z tymi zdrowymi zmysłami, ponieważ musiałabyś sprecyzować
    >> ich definicję (która by musiała być zaakceptowana przez innych),
    >> poddać się badaniu i podać publicznie wyniki. Chyba tego nie chcesz,
    >> więc może
    >> pozostań przy stwierdzeniu, że Tobie się to nie podoba, bo nie i już.
    >>
    >>
    >
    > Człowiek ze zdrowymi zmysłami to m.in. taki który nie lubi sobie
    > komplikować bez potrzeby życia.

    Definicja fajna, tylko zupełnie nie wiem, czemu nie starasz się
    z niej skorzystać :P


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: