    From: Trybun <i...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: bezprawie (?) w PLay
    Date: Mon, 08 Apr 2013 16:43:28 +0200

    W dniu 2013-04-08 13:07, Artur Maśląg pisze:

    > Jakiego terroru? Podpisałeś na własne życzenie i zgodziłeś się na
    > warunki zawarte w umowie.

    Masz się za rozumnego człowieka? Myślę że tak, a więc przyjmij do
    wiadomości - mamy w kraju limitowane częstotliwości radiowe,
    zawłaszczyło je kilku terrorystów którym się wydaje że moga wszystko, i
    tak jest w istocie bo one ma dla nich żadnej alternatywy, rozumiesz
    MUSISZ się zgodzić na to co ci proponują bo inaczej nie będziesz miał
    nic. I tu moje pytanie o Twój rozum, bo zaiste zupełnie nie pojmuję
    Twojego rozgrzeszenia, Twojego entuzjazmu na takie postępowanie
    terrorystów.

    > Nie, jest kontynuowana na jakichś tam zasadach - opisanych w umowie,
    > którą już podpisałeś dawno temu.

    Ale ja podpisałem cyrograf na termin! Gdybm był zainteresowany dalszym
    świadczeniem usług to zgłaszam akces i wszystko gra. Nikt d*py nie
    zawraca staniem w kolejkach po to żeby złożyć wypowiedzenie klientowi
    który postanowił nie przedłużać umowy.

    > Ponieważ umowa zasadniczo na tę samą usługę jest jedna dla
    > wszystkich klientów i zasadniczo nikt nie chce, by usługa jako
    > taka została nagle zakończona. Kończą się warunki promocyjne
    > to mamy dwa wyjścia:
    > 1. wypowiedzieć/zrezygnować z umowy.
    > 2. podpisać aneks itd. i kontynuować umowę na kolejnych warunkach
    > specjalnych.

    Zasadniczo to Ty nie przypisuj innym swoich upodobań do bycia na
    łańcuchu. Normalne klient podpisuje umowę na termin i chwilą jej
    wygaśnięcia chce być wolnym człowiekiem, a nie rozwiązywaniem problemów
    jakie niosą skutki jej wypowiadania.
    Miałeś możliwość w ostatnich latach podpisać umowę która nie jest
    "promocyjna"?

    > Jak nie korzystasz to trzeba było ją wypowiedzieć - oświadczenie braku
    > woli powinno wystarczyć i w umowie jest taki zapis.

    Bandytyzm i złodziejstwo w biały dzień.

    > To nie są umowy terminowe sensu stricte - terminowe są tylko warunki
    > realizacji usług.

    A co to zmienia - dlaczego wygaśnięcie umowy na świadczenie usług nie =
    definitywnemu pożegnaniu z firma je świadczącą?

    > O, z Orange też miałeś problem? Nie sadzisz, ze coś dużo tych
    > "przypadków"?

    Faksy z saloonu podobno dochodziły do centrali nieczytelne. Czego Ty
    bronisz?

    > Jaki terroryzm? Znakomitej większości to pasuje i intencją takich usług
    > jest ich ciągłe świadczenie to czasu rezygnacji. Możesz taką rezygnację
    > od razu złożyć w momencie zawierania umowy. Nie ma żadnego terroru.
    Jakiej znakomitej - pokaż mi jednego normalnego człowieka który lubi
    tracić swój czas, a często i pieniądze po to żeby wypowiadać umowę
    podpisaną na termin...

    > Przestań z tymi zdrowymi zmysłami, ponieważ musiałabyś sprecyzować
    > ich definicję (która by musiała być zaakceptowana przez innych),
    > poddać się badaniu i podać publicznie wyniki. Chyba tego nie chcesz,
    > więc może
    > pozostań przy stwierdzeniu, że Tobie się to nie podoba, bo nie i już.

    Człowiek ze zdrowymi zmysłami to m.in. taki który nie lubi sobie
    komplikować bez potrzeby życia. Zamiast tracić czas na wypowiadanie
    terminowych umów może go spożytkować na własne potrzeby.