-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: bezprawie (?) w PLay
Date: Mon, 08 Apr 2013 13:07:22 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 73
Message-ID: <kju8dl$a99$1@node2.news.atman.pl>
References: <51609ae5$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<kjtmfs$ntc$1@node2.news.atman.pl> <kjtuel$rqv$1@mx1.internetia.pl>
<kju06c$3cj$1@node1.news.atman.pl> <kju2f2$4ch$1@node2.news.atman.pl>
<kju6ag$8a1$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1365419253 10537 159.253.247.138 (8 Apr 2013 11:07:33
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Apr 2013 11:07:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <kju6ag$8a1$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1044300
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-04-08 12:31, Trybun pisze:
> W dniu 2013-04-08 11:25, Artur Maśląg pisze:
(...)
>> Oczywiście. Przy okazji np. utrata numeru telefonu itd. Super
>> rozwiązanie :> Widzisz, to są usługi o charakterze ciągłym i tak
>> naprawdę człowiek podpisuje pewne zobowiązanie (związane z jakimiś
>> profitami - jak mniemam chodziło o aparat telefoniczny) i w jego
>> trakcie są określone warunki specjalne. No, dodatkowo stosowne
>> informacje są w umowach, więc nie bardzo rozumiem płacze i narzekania.
>
> Co to ma do terroru wobec konsumenta?
Jakiego terroru? Podpisałeś na własne życzenie i zgodziłeś się na
warunki zawarte w umowie.
> Chcesz kontynuować współpracę to
> ja i tak musisz zadeklarować,
Nie, jest kontynuowana na jakichś tam zasadach - opisanych w umowie,
którą już podpisałeś dawno temu.
> a po co ta konieczność składania
> wypowiedzenia przez niezainteresowanych?
Ponieważ umowa zasadniczo na tę samą usługę jest jedna dla
wszystkich klientów i zasadniczo nikt nie chce, by usługa jako
taka została nagle zakończona. Kończą się warunki promocyjne
to mamy dwa wyjścia:
1. wypowiedzieć/zrezygnować z umowy.
2. podpisać aneks itd. i kontynuować umowę na kolejnych warunkach
specjalnych.
> Po prostu nie korzystam już z ich usług po zakończeniu umowy, a więc za
> co te kary?
Jak nie korzystasz to trzeba było ją wypowiedzieć - oświadczenie braku
woli powinno wystarczyć i w umowie jest taki zapis.
> Konieczność wypowiadania umów terminowych jest bandytyzmem i nie ma na
> to żadnego wytłumaczenia.
To nie są umowy terminowe sensu stricte - terminowe są tylko warunki
realizacji usług.
> Na tym naciąłem się jak na czym innym - przy operacji wypowiadania umowy
> N-ce, poprzednie kilkukrotne stanie w kolejkach w salonie Orange przy
> wypowiadaniu umowy na Orange Free to naprawdę pryszcz. Tu nawet nie
> mogłem ustalić daty podpisania umowy.
O, z Orange też miałeś problem? Nie sadzisz, ze coś dużo tych
"przypadków"?
>> W omawianej sprawie nie ma burdelu, który sugerujesz i zasady są
>> powszechnie znane, a jak ktoś ma wątpliwości to powinien dokładnie
>> umowy przeczytać - włącznie z załącznikami, będącymi ich integralną
>> częścią.
>
> Nie o takim burdelu piszę - umowa nawet jest dość przejrzysta, chodzi o
> terroryzm jakiemu jest poddawany klient, godząc się na takie warunki.
Jaki terroryzm? Znakomitej większości to pasuje i intencją takich usług
jest ich ciągłe świadczenie to czasu rezygnacji. Możesz taką rezygnację
od razu złożyć w momencie zawierania umowy. Nie ma żadnego terroru.
> Ale wobec braku alternatywy nie ma wyjścia. Jednak nie oczekuj że ktoś
> przy zdrowych zmysłach będzie sobie coś takiego chwalił.
Przestań z tymi zdrowymi zmysłami, ponieważ musiałabyś sprecyzować
ich definicję (która by musiała być zaakceptowana przez innych), poddać
się badaniu i podać publicznie wyniki. Chyba tego nie chcesz, więc może
pozostań przy stwierdzeniu, że Tobie się to nie podoba, bo nie i już.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.13 16:27 J.F
- 08.04.13 16:43 Trybun
- 08.04.13 17:06 J.F
- 08.04.13 17:19 Artur Maśląg
- 08.04.13 18:07 Artur Maśląg
- 08.04.13 18:08 J.F
- 08.04.13 18:54 Artur Maśląg
- 08.04.13 21:18 J.F
- 08.04.13 21:46 Artur Maśląg
- 08.04.13 21:49 John Kołalsky
- 08.04.13 21:55 John Kołalsky
- 08.04.13 22:08 Artur Maśląg
- 08.04.13 23:42 Akarm
- 09.04.13 00:11 J.F.
- 09.04.13 02:21 animka
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgody na przetwarzanie danych
- Dzwonek SMS
- Abonament
- NAS
- Re: eSIM na czym polega
- Orange a HBO(MAX)
- Realme 7 Na co zmienić?
- eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- wyobrazcie sobie ze
- Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=