    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: bezprawie (?) w PLay
    Date: Mon, 08 Apr 2013 13:07:22 +0200

    W dniu 2013-04-08 12:31, Trybun pisze:
    > W dniu 2013-04-08 11:25, Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > Co to ma do terroru wobec konsumenta?

    Jakiego terroru? Podpisałeś na własne życzenie i zgodziłeś się na
    warunki zawarte w umowie.

    > Chcesz kontynuować współpracę to
    > ja i tak musisz zadeklarować,

    Nie, jest kontynuowana na jakichś tam zasadach - opisanych w umowie,
    którą już podpisałeś dawno temu.

    > a po co ta konieczność składania
    > wypowiedzenia przez niezainteresowanych?

    Ponieważ umowa zasadniczo na tę samą usługę jest jedna dla
    wszystkich klientów i zasadniczo nikt nie chce, by usługa jako
    taka została nagle zakończona. Kończą się warunki promocyjne
    to mamy dwa wyjścia:
    1. wypowiedzieć/zrezygnować z umowy.
    2. podpisać aneks itd. i kontynuować umowę na kolejnych warunkach
    specjalnych.

    > Po prostu nie korzystam już z ich usług po zakończeniu umowy, a więc za
    > co te kary?

    Jak nie korzystasz to trzeba było ją wypowiedzieć - oświadczenie braku
    woli powinno wystarczyć i w umowie jest taki zapis.

    > Konieczność wypowiadania umów terminowych jest bandytyzmem i nie ma na
    > to żadnego wytłumaczenia.

    To nie są umowy terminowe sensu stricte - terminowe są tylko warunki
    realizacji usług.

    > Na tym naciąłem się jak na czym innym - przy operacji wypowiadania umowy
    > N-ce, poprzednie kilkukrotne stanie w kolejkach w salonie Orange przy
    > wypowiadaniu umowy na Orange Free to naprawdę pryszcz. Tu nawet nie
    > mogłem ustalić daty podpisania umowy.

    O, z Orange też miałeś problem? Nie sadzisz, ze coś dużo tych
    "przypadków"?

    > Nie o takim burdelu piszę - umowa nawet jest dość przejrzysta, chodzi o
    > terroryzm jakiemu jest poddawany klient, godząc się na takie warunki.

    Jaki terroryzm? Znakomitej większości to pasuje i intencją takich usług
    jest ich ciągłe świadczenie to czasu rezygnacji. Możesz taką rezygnację
    od razu złożyć w momencie zawierania umowy. Nie ma żadnego terroru.

    > Ale wobec braku alternatywy nie ma wyjścia. Jednak nie oczekuj że ktoś
    > przy zdrowych zmysłach będzie sobie coś takiego chwalił.

    Przestań z tymi zdrowymi zmysłami, ponieważ musiałabyś sprecyzować
    ich definicję (która by musiała być zaakceptowana przez innych), poddać
    się badaniu i podać publicznie wyniki. Chyba tego nie chcesz, więc może
    pozostań przy stwierdzeniu, że Tobie się to nie podoba, bo nie i już.