  • 181. Data: 2014-07-24 06:54:20
    Temat: Re: bezplatna A2
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-23 22:57, RadoslawF wrote:

    > Stąd że został właśnie pobrany z magazynu. Jeszcze jakieś
    > błyskotliwe pytania ?

    Rozumiem, że instalację gazową dla odmiany zlecisz elektrykom, wszak
    rurki dopiero z magazynu wyszły a kurek główny jeszcze nie odkręcony?

    Shrek.

  • 182. Data: 2014-07-24 11:13:29
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Aż zrozumiesz że uprawnienia do 1kV nie są potrzebne komuś kto
    > pracuje z kablem nie podpiętym do prądu. A takie kable się
    > kładzie na budowach.

    No ale żeby ten kabel nadawał się do podpięcia już trzeba więc murarz może
    nie podołać.

  • 183. Data: 2014-07-24 13:33:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-24 06:54, Użytkownik Shrek napisał:

    > Rozumiem, że instalację gazową dla odmiany zlecisz elektrykom, wszak
    > rurki dopiero z magazynu wyszły a kurek główny jeszcze nie odkręcony?

    Na podstawie czego tak głupio rozumiesz ?
    Na tym że nie widzisz różnicy między położeniem kabla a
    położeniem hermetycznej instalacji gazowej ?

    Pozdrawiam

  • 184. Data: 2014-07-24 13:54:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    kabel te może się "rozszczelnić"

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 185. Data: 2014-07-24 14:04:34
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie potrzeba umieć, wystarczy wiedzieć że się da i skonsultować
    > ze specjalistą czyli prawnikiem. Co oczywiście nie oznacza
    > że będzie to za każdym razem warte twojego straconego czasu.

    To w ogóle nic nie oznacza. Prawnik za poradę bierze min 100+vat, za
    wysłanie listu 200+vat, za zastępstwo np 600.

    > Tak, czyli pokrycie kosztów zakupu i wymiany.

    Nie nie, to by było odszkodowanie. Ja zrozumiałem chyba niesłusznie, że
    "kilka kompletów", z czym się jednak zasadniczo zgadzam. To byłoby słuszne
    zadośćuczynienie. Tylko najpierw trzeba uzyskać odszkodowanie, czyli
    zlikwidować szkodę, czyli wszystkie koszty tej likwidacji, jak piszesz.

    > Dlatego często otwarcie mówię o takich robole co wzbudza emocje
    > u im podobnych. Opieprzyć, wstrzymać pracę, wezwać szefa, opieprzyć
    > i jego oraz zaproponować refundację kosztów położenia nowego
    > kabla. Minę kiedy usłyszy ile to kosztuje sfotografować i umieścić
    > w sieci.

    To bym się narażał bardziej niż on. Generalnie nie o to chodziło tylko o to,
    że pukając młotkiem też trzeba mieć pojęcie co to skrętka bo inaczej takie
    kwiatki będą. Pytanie ile jeszcze rzeczy trzeba ogarniać.

    > I cegły latały przez całe dwa pomieszczenia ?
    > drzwi były otwarte
    > i obudowa serwera też ? To nie tylko ten burzący był winny.

    Znaczy ja jestem winny, że pustak otwarł drzwi i nie zabezpieczył
    znajdujących się w pomieszczeniu rzeczy ?

    > Oszukał cię i syfonów nie wstawił to z rur odpływowych musi
    > śmierdzieć.

    No i widzisz, potwierdzasz tezę, że trzeba się mocniej znać. Napisałem,
    syfony założył tylko nie zrobił odpowietrzenia. Ale to ja się mam znać ???

    > Opierdzielić i kazać wymienić.

    Mnie chodzi o to, że za mało znał się i że tak w każdej robocie ktoś się za
    mało zna i coś mu nie wychodzi i potem ktoś musi za to zapłacić.

    > To raz a dwa to że nie od dzisiaj wiadomo że część opinii jest
    > załatwiana za kasę. I po aferze z z niemieckim stowarzyszeniem
    > uważam że przy wyborze auta trzeba opinie znaleźć w naprawdę kilku
    > niezależnych źródłach i niezależnych warsztatach samochodowych.

    Znaczy się jak miałbym sprawdzić opinię o tym mechaniku ? Bo w internecie
    sprawdzałem. Faktem jest, że już po fakcie, ale dobre były to jakbym
    wcześniej je przeczytał to tym bardziej by przesądziły. A ja chciałem
    naprawić samochód, który uległ awarii na drodze, w obcym mieście.

  • 186. Data: 2014-07-24 15:12:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-24 13:33, RadoslawF wrote:

    > Na podstawie czego tak głupio rozumiesz ?

    Na podstawie twojej logiki (lub jej braku raczej).

    > Na tym że nie widzisz różnicy między położeniem kabla a
    > położeniem hermetycznej instalacji gazowej ?

    Widzę - rurę mają kłaść ludziki od gazu, a kable od prądu - i to jest
    właśnie ta różnica.

    Shrek.

  • 187. Data: 2014-07-25 00:50:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-24 15:12, Użytkownik Shrek napisał:

    > Na podstawie twojej logiki (lub jej braku raczej).

    Brak logiki to twoja domena.

    > Widzę - rurę mają kłaść ludziki od gazu, a kable od prądu - i to jest
    > właśnie ta różnica.

    Ty nie widzisz tobie się zdaje że widzisz.
    Położenie szczelnej instalacji gazowej nie jest proste
    i człowiek z ulicy tego nie zrobi, położenie kabla w odpowiednim
    miejscu w budynku nie wymaga ani specjalnej wiedzy ani specjalnych
    uprawnień. Wiedzy i uprawnień będzie wymagało jego podłączenie.

    Pozdrawiam

  • 188. Data: 2014-07-25 07:02:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-25 00:50, RadoslawF wrote:

> [...]
    > miejscu w budynku nie wymaga ani specjalnej wiedzy ani specjalnych
    > uprawnień. Wiedzy i uprawnień będzie wymagało jego podłączenie.

    Dobra - koniec dyskusji, bo jesteś odporny na argumenty.

    Shrek.

  • 189. Data: 2014-07-25 13:32:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    On 2014-07-25 00:50, RadoslawF wrote:

    > Dobra - koniec dyskusji, bo jesteś odporny na argumenty.

    Na argumenty jestem otwarty, na bredzenie że do pobrania z
    magazynu kabla elektrycznego już potrzeba uprawnień SEP
    odpowiadam jak zawsze że to nieprawda.

    Pozdrawiam

  • 190. Data: 2014-07-25 19:36:05
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Na argumenty jestem otwarty, na bredzenie że do pobrania z
    > magazynu kabla elektrycznego już potrzeba uprawnień SEP
    > odpowiadam jak zawsze że to nieprawda.

    No ... skąd będzie wiedział, że właściwy kabel mu wydano ? :-)