  • 151. Data: 2014-07-15 22:08:44
    Temat: Re: bezplatna A2
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jul 2014 22:02:50 +0200 osobnik zwany jerzu napisał:

    > To inna inszość. Dodatkową winietą Pola można by było na
    > Kulczykozdradzie i A4 Stalaexportu podetrzeć sobie tyłek :)

    podobnie jak obecnie ViaTollem. Za to winieta do tego celu była jakby
    wygodniejsza :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 152. Data: 2014-07-15 22:16:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jul 2014 20:00:32 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > ale tylk dla obcokrajowców bo miejscowi mają dostać znizkę w podatku
    > drogowym. Więc temat raczej nie przejdzie przez Unię bo to byłoby
    > róznicowanie obywateli Unii.

    Ale moze przejsc. Winiety sie wprowadzi dla wszystkich, podatek
    drogowy zmniejszy dla wszystkich, i Unii nic do tego, a wyborcy
    protestowac nie beda ...

    > Co do winietek Pola to one miały być przed zbudowaniem dróg a nie po :)

    Otoz to.

    J.

  • 153. Data: 2014-07-15 22:47:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-15 16:55, Użytkownik Shrek napisał:

    > Słoma ci z butów wyłazi - inteligent w pierwszym pokoleniu? Fizycznych
    > już się brzydzisz?

    Nie brzydzę się, nazywam zgodnie ze stanem faktycznym bez zakłamań
    i owijania w bawełnę.

    > Znowu wychodzi, żeś nigdy na budowie nie był - a co kładą, kładą i nagle
    > ostatniego dnia podłączają napięcie na rozdzielnicę główną? A
    > bruzdownice mają akumulatorowe? A nawet jakby, to jak piekarz podłączy
    > pod nieczynną (chwilowo) puszkę, to po oddaniu instalacji będzie na nim
    > napięcie czy nie?

    Ty nie byłeś. Pod napięciem jest instalacja budowlańców której
    używają. Instalacja w budowanym obiekcie jest uruchamiana przez
    kogoś innego i nie w momencie kiedy kable jeszcze kładą.

    > Proponuję ci już się nie pogrążać i nie dowodzić dalej, że to piekarz ma
    > robić instalację elektryczną nie elektryk. Druciarstwo to jednak nasz
    > sport narodowy...

    Nierozumienie czytanego tekstu to sport narodowy takich jak ty.
    Kładzenie kabla przez przypadkowych pracowników to jeszcze nie
    robienie kompletnej instalacji elektrycznej. I nie jej podłączanie.

    Pozdrawiam

  • 154. Data: 2014-07-15 22:50:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-15 16:57, Użytkownik Shrek napisał:

    > No masz rację - najlepiej jak będzie piekarzem - przy okazji drugie
    > śniadanie upiecze. A krawężniki na węzłach autostradowych powinni
    > układać dekoratorzy wnętrz. EOT.

    Dekorator wnętrz raczej nie będzie zainteresowany układaniem
    krawężników. Podobnie jak elektryk z ważnymi uprawnieniami nie
    będzie zainteresowany kuciem przepustów i ciągnięciem kabla.
    Ale jak ktoś sam nie ma dobrego zawodu to podejrzewa tych co mają
    o czepienie się każdej brudnej roboty.

    Pozdrawiam

  • 155. Data: 2014-07-15 22:58:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-15 22:47, RadoslawF wrote:

    > Nie brzydzę się, nazywam zgodnie ze stanem faktycznym bez zakłamań
    > i owijania w bawełnę.

    Czyliś burak i tyle.

    > Ty nie byłeś. Pod napięciem jest instalacja budowlańców której
    > używają.

    I ta instalacja jest zasilana z... Tak zwykle z rozdzielnicy głównej i
    działających WLZ. Nastpnie podpina się RBtki do już uruchomionych
    rozdzielnic oddziałowych. Masz naprawdę kiepskie pojęcie o budowach
    większych budynków niż domek jednorodzinny. Jak myślisz - dlaczego mniej
    więcej od połowy - 2/3 budowy wszyscy pytają kiedy będzie napięcie
    docelowe i oświetlenie?

    Shrek.

  • 156. Data: 2014-07-15 22:59:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-15 22:50, RadoslawF wrote:

    > Dekorator wnętrz raczej nie będzie zainteresowany układaniem
    > krawężników.

    Podobnie jak piekarz układaniem kabli.

    > Podobnie jak elektryk z ważnymi uprawnieniami nie
    > będzie zainteresowany kuciem przepustów i ciągnięciem kabla.
    > Ale jak ktoś sam nie ma dobrego zawodu to podejrzewa tych co mają
    > o czepienie się każdej brudnej roboty.

    Widać ja jakiś dziwnych elektryków znam...

    Shrek.

  • 157. Data: 2014-07-15 23:06:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jul 2014 22:16:42 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Ale moze przejsc. Winiety sie wprowadzi dla wszystkich, podatek drogowy
    > zmniejszy dla wszystkich, i Unii nic do tego, a wyborcy protestowac nie
    > beda ...

    Unii jak najbardziej. Niemcom zresztą tez robi to różnicę. Oni sa
    przyzwyczajeni do darmowych autostrad. Freie fahrt fuer freie Buerger.
    I juz były protesty i to spore.

  • 158. Data: 2014-07-16 00:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > I tak ma być w Niemczech.

    Tyle, ze ma to ponoc kosztować np. 10 euro na 2 tygodnie.
    To ja chce takie winiety u nas... :)

  • 159. Data: 2014-07-16 13:51:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-15 22:58, Użytkownik Shrek napisał:

    > Czyliś burak i tyle.

    Burak to człowiek który obłudnie twierdzi że nikogo nie obraża
    a mimo to obraża swojego rozmówcę. Czyli to ty jesteś burakiem w
    tej dyskusji.

> [...]
    > większych budynków niż domek jednorodzinny. Jak myślisz - dlaczego mniej
    > więcej od połowy - 2/3 budowy wszyscy pytają kiedy będzie napięcie

    Co oczywiście nie zmienia sytuacji że kiedy zaczynają kłaść pierwsze
    kable na pierwszej kondygnacji to są tylko kładzione a nie podłączane.
    I stan ten trwa dosyć długo a zmienia się dopiero jak ściany stoją
    a w środku pojawiają się wykończeniowcy. Ale wtedy już nikt
    kabli nie ciąga bo są a przynajmniej powinny być położone i można
    w miarę bezpiecznie je podłączać.

    Pozdrawiam

  • 160. Data: 2014-07-16 13:55:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-15 22:59, Użytkownik Shrek napisał:

    > Podobnie jak piekarz układaniem kabli.

    Nie wiem czym będzie zainteresowany piekarz ale pamiętam żę
    to ty wymyśliłeś że nie chcesz aby kable układał na budowie.
    Myślałem że znasz nagminne przypadki układania kabli przez
    piekarzy, zwłaszcza jak tak bardzo się dopytywałeś czy pojadę
    do nich na wymianę opon.

    > Widać ja jakiś dziwnych elektryków znam...

    Widać tak.
    Odpowiedz wreszcie jak sprawdzasz uprawnienia ludzi którzy ci
    olej czy opony w samochodzie zmieniają ? Czy dalej będziesz
    udawał że pytania nie było ? :-)