-
41. Data: 2018-09-26 10:22:00
Temat: Re: bez zbieżności
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1hwc9f18hmk2v.tzem6i0vte6h$.dlg@40tude.
net...
Dnia Tue, 25 Sep 2018 21:00:42 +0200, J.F. napisał(a):
> Dnia Tue, 25 Sep 2018 16:21:51 +0200, elmer radi radisson
> napisał(a):
>>> No i teraz pytanie za 100 punktow, ktory z warsztatow do ktorych
>>> przyprowadzaja klienci przyprowadzaja na taka robote auta, sie w
>>> cos
>>> takiego bawi. Stawiam ze zaden, a klient zadowolony ze mu cos
>>> przestalo
>>> stukac na nierownosciach zazwyczaj konczy rowniez na tym temat.
>
>> Warsztat raczej nie ma przyrzadu do ustawienia zbieznosci, bo taki
>> nowoczesny to pewnie drogi jest.
>Jak ma duży przerób i opłaca mu się kupić nowoczesny sprzęt żeby
>zaoszczędzić 20 minut na jednym ustawianiu - to kupuje nowoczesny.
Raczej jak ma duzy przerob w zawieszeniach i oplaci mu sie
zainwestowac w narzedzia, zamiast odsylac na ustawienie.
>Ale żeby ustawić zbieżność wystarczy płaska podłoga, poziomica (jak
>kto
>wygodny to może być laserowa), zwykła miara zwijana i kalkulator z
>tangensem :)
>W zasadzie tym sprzętem można ustawić całą gemoetrię, ale trochę
>czasu to
>zajmuje. A zbieżność to naprawdę raz-dwa.
Chyba troche za malo, ale byl sprzet z czasow PRL - ten z lampami,
kosztowac to wspolczesnie powinno niewiele ... tylko czy ktos to
jeszcze robi, czy juz tylko komputery ...
J.
-
42. Data: 2018-09-26 10:25:48
Temat: Re: bez zbieżności
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:c31a782b-331b-42fd-8faf-a5e34a85f0ed@go
oglegroups.com...
>Mniej nowoczesne uzywane optyczne przyrzady do ustawiania geometrii
>rozniace sie tym od nowoczesnych ze zamiast laserkow ze wskaznikow
>byly projektory z zarowkami kosztuja tyle co dziesiec do dwudziestu
>ustawien.
Nowoczesnych to ty nie widziales, ... a twierdzisz, ze automatycznie
wysylaja dane do cepiku.
Ale owszem - te z zarowkami nadal sie nadaja, a takie proste z
laserami kto wie czy nie tansze by byly.
J.
-
43. Data: 2018-09-26 11:11:07
Temat: Re: bez zbieżności
Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
On 2018-09-25 22:21, pueblo wrote:
> Przy okazji, może ktoś wie. Czy takie głuche stuki w czasie jazdy mogą
> pochodzić z przekładni kierw. (niekoniecznie podczas skręcania)?
Moga. Skoro byles w SKP to mozesz poprosic o wjechanie na "trzepaczkę"
od kontroli amortyzatorow, niech potelepia Ci zawieszeniem i osluchajcie
z diagnosta czy slychac stuk i skad moze dobiegac.
--
memento lorem ipsum
-
44. Data: 2018-09-26 13:25:56
Temat: Re: bez zbieżności
Od: p...@g...com
Zanim sie umowisz i zrobisz ja mam ustawione. Kierownica prawde ci powie. Podejrzewam
ze 99% kierowcow chce miec poprzeczke prosto i od razu wyczuje przechylenie.