  • 11. Data: 2011-09-15 16:25:45
    Temat: Re: bez włożonej karty SIM
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 18:12:44 +0200, JoteR napisał(a):

    > sobie usprawiedliwiająca przeskok o jeden cały numerek. Być może już w
    > wersji 6 najdalej 9 zostanie wprowadzony mechanizm znany z cywilizowanych
    > telefonów, z którym poradzi sobie blondynka nawet bez wkrętaków Philipsa ;->

    Wkrętaki Philipsa są dawno nieaktualne, wpisz sobie w google "pentalobe"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 12. Data: 2011-09-15 19:55:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j4t873$imk$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wystarczy. Nie wiedziałeś?
    > http://applemobile.pl/artykuly/jak-wymienic-baterie-
    w-iphone-4/

    Nie mam czasu na oglądanie - przyczepiłeś się może do jakiejś trzeciej
    śrubki?
    Warto było?

    > Ale w iP4 to faktycznie olbrzymi postęp w stosunku do poprzednich wersji,
    > w której taka operacja (już pomijając fakt, że niewykonalna dla
    > przeciętnego użytkownika) powodowała utratę gwarancji, zmiana wręcz
    > rewolucyjna, sama w sobie usprawiedliwiająca przeskok o jeden cały
    > numerek. Być może już w wersji 6 najdalej 9 zostanie wprowadzony mechanizm
    > znany z cywilizowanych telefonów, z którym poradzi sobie blondynka nawet
    > bez wkrętaków Philipsa ;->

    Jestem absolutnie przeciwny wprowadzaniu takiego mechanizmu
    jeśli poprawienie ergonomii operacji wykonywanej raz na 3-4 lub
    wcale w całym życiu telefonu miałoby się stać kosztem pogorszenia
    ergonomii codziennego użytkowania telefonu, zwiększenia jego
    ogólnych gabarytów czy też pogorszenia jego schludnego wyglądu.