eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklebez sprzęgłaRe: bez sprzęgła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: bez sprzęgła
    Date: Wed, 26 Jan 2011 12:10:53 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <ihovft$cq2$1@news.onet.pl>
    References: <ihai9p$203$1@news.onet.pl>
    <f...@f...googlegroups.com>
    <ihc598$4a5$1@news.onet.pl> <4d39c30f$1@news.home.net.pl>
    <ihche7$olc$1@news.onet.pl> <ihcnaq$dps$1@news.onet.pl>
    <ihcnh7$dps$2@news.onet.pl> <ihetim$f0k$2@news.onet.pl>
    <4d3afc6b$1@news.home.net.pl> <ihjq2e$kvf$1@news.onet.pl>
    <4d3dc75a$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <ihkmg7$307$10@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <ihkvq0$307$21@news.onet.pl> <ihlome$rck$1@news.onet.pl>
    <ihmhpj$nnd$1@inews.gazeta.pl> <ihokqd$7n3$1@news.onet.pl>
    <ihopis$anc$2@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.162.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1296040253 13122 195.117.162.130 (26 Jan 2011 11:10:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Jan 2011 11:10:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    In-Reply-To: <ihopis$anc$2@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634955
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-26 10:30, AZ pisze:
    > On 2011-01-26, The_EaGle<e...@j...com> wrote:
    >>
    >> Kończąc ten wątek. Moim zdaniem wnioski można wyciągnąć takie:
    >> Zmiana biegów przeprowadzona perfekcyjnie z ujęciem gazu powodującym
    >> gwałtowne hamowanie silnika powoduje powstawanie niewielkiej różnicy obr
    >> po między biegami dodatkowo hamujący silnik bez użycia sprzegła nie
    >> powinien prowadzić do uszkodzenia skrzyni.
    >>
    > Czyli jednak cos przemowilo do Ciebie... Nalezy tez dodac (co sam
    > przyznales) ze silnik motocyklowy ma mala bezwladnosc bo nie ma zajebistego
    > kola zamachowego a do tego nie kreci sie swobodnie tylko hamuje go kompresja.
    > We V-aukach spadanie obrotow bedzie pewnie jeszcze szybsze...
    >
    Widzę że czytanie ze zrozumieniem to domena tylko kilku procent
    populacji... echh

    Pozdrawiam
    Rafał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: